SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia ponad 80.000 pracowników w sieci ponad 1.650 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z rozwojem naszej firmy w Polsce poszukujemy pracownika na stanowisko:
Zadaniem pracownika będzie kontrola ilościowo-jakościowa towarów z sektora górnictwa, minerałów i wyrobów stalowych oraz prowadzenie dokumentacji z realizacji zleceń inspekcyjnych i kontrolnych.
-
Wykształcenie: minimum średnie techniczne
-
Prawo jazdy kat. B
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
-
Umiejętność pracy w zespole, rozwinięte zdolności komunikacyjne
-
Odpowiedzialność, zaangażowanie, dokładność
-
Dyspozycyjność do pracy w nadgodzinach oraz wyjazdów służbowych
-
Pracę na pełen etat w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy będącej liderem na rynku światowym
-
Przyjazną atmosferę pracy
-
Atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet świadczeń socjalnych, prywatne ubezpieczenie medyczne
-
Pełne przeszkolenie oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych