Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Problem Manager
Miejsce pracy: Relokacja do Centralnej Polski
Nr Ref.: 9-10-30887/PC
Opis stanowiska:
Naszym Klientem jest jeden z europejskich liderów dostarczających najwyższej klasy usługi w obszarze IT, który cieszy się stabilną pozycją oraz pozytywną opinią rynkową popartą czołowym miejscem w rankingach najlepszych pracodawców.
Firma znana jest na arenie międzynarodowej z unikatowych rozwiązań, wysokich standardów pracy oraz oferty rozwoju zawodowego popartego certyfikowanymi szkoleniami i atrakcyjnym pakietem pozapłacowym.
Lokalizacja: Centralno-Północna Polska (wsparcie w zakresie relokacji)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Pełnienie funkcji lidera dla zespołu Problem Managerów w celu zapewnienia odpowiedniej produktywności, efektywności oraz finansowych i jakościowych celów.
- Budowanie profesjonalnych relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi
- Utrzymanie, udoskonalanie, integrowanie, mierzenie i raportowanie performance’u procesów operacyjnych z naciskiem na ustawiczne doskonalenie usług (Continuous Service Improvement)
- Utrzymanie, rozwój i implementacja metod operacyjnych, procedur i miar pozwalających zrealizować kryteria jakościowe i utrzymać satysfakcję Klientów na najwyższym poziomie
- Definiowanie lokalnych procesów Problem Managementu
- Określenie struktur procesu Problem Managentu w zespole regionalnym
- Odpowiedzialność za implementację procesu Problem Managementu.
Firma znana jest na arenie międzynarodowej z unikatowych rozwiązań, wysokich standardów pracy oraz oferty rozwoju zawodowego popartego certyfikowanymi szkoleniami i atrakcyjnym pakietem pozapłacowym.
Lokalizacja: Centralno-Północna Polska (wsparcie w zakresie relokacji)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Pełnienie funkcji lidera dla zespołu Problem Managerów w celu zapewnienia odpowiedniej produktywności, efektywności oraz finansowych i jakościowych celów.
- Budowanie profesjonalnych relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi
- Utrzymanie, udoskonalanie, integrowanie, mierzenie i raportowanie performance’u procesów operacyjnych z naciskiem na ustawiczne doskonalenie usług (Continuous Service Improvement)
- Utrzymanie, rozwój i implementacja metod operacyjnych, procedur i miar pozwalających zrealizować kryteria jakościowe i utrzymać satysfakcję Klientów na najwyższym poziomie
- Definiowanie lokalnych procesów Problem Managementu
- Określenie struktur procesu Problem Managentu w zespole regionalnym
- Odpowiedzialność za implementację procesu Problem Managementu.
Wymagania:
- Planowanie i przygotowywanie do certyfikowanych audytów
- Wykształcenie wyższe, preferowane na kierunkach biznesowych lub IT
- Minimum 2 lata doświadczenia w koordynacji i zarządzaniu procesem Problem Managementu
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem Specjalistów ITIL (z poziomu Lidera lub Managera)
- Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu procesu Zarządzania Problemem na poziomie międzynarodowym
- Praktyczna znajomość zagadnień ITIL v3 i ITSM
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Wysokie zdolności interpersonalne, umiejętność współpracy na wielu poziomach organizacji włączając Partnerów Biznesowych i Klientów
- Umiejętność pracy w zespole, motywowania, budowania autorytetu
- Szeroka znajomość technicznych czynników wpływających na jakość procesów będzie atutem – sieci, serwery, systemy operacyjne, procedury i narzędzia service desk
- Wykształcenie wyższe, preferowane na kierunkach biznesowych lub IT
- Minimum 2 lata doświadczenia w koordynacji i zarządzaniu procesem Problem Managementu
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem Specjalistów ITIL (z poziomu Lidera lub Managera)
- Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu procesu Zarządzania Problemem na poziomie międzynarodowym
- Praktyczna znajomość zagadnień ITIL v3 i ITSM
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Wysokie zdolności interpersonalne, umiejętność współpracy na wielu poziomach organizacji włączając Partnerów Biznesowych i Klientów
- Umiejętność pracy w zespole, motywowania, budowania autorytetu
- Szeroka znajomość technicznych czynników wpływających na jakość procesów będzie atutem – sieci, serwery, systemy operacyjne, procedury i narzędzia service desk
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia;
- Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych,
- Liczne certyfikowane szkolenia
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Karta Multisport
- Bezpłatne szkolenia językowe
- Rozwijająca praca w nowoczesnej organizacji, lidera swojej branży
- Jasna ścieżka kariery
- Dostęp do najnowszych technologii i gadżetów
- Opcjonalnie możliwość pracy częściowo zdalnej lub pakiet relokacyjny
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/it/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia;
- Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych,
- Liczne certyfikowane szkolenia
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Karta Multisport
- Bezpłatne szkolenia językowe
- Rozwijająca praca w nowoczesnej organizacji, lidera swojej branży
- Jasna ścieżka kariery
- Dostęp do najnowszych technologii i gadżetów
- Opcjonalnie możliwość pracy częściowo zdalnej lub pakiet relokacyjny
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/it/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.