Your main area of responsibility in this position will include: managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
Zakres obowiązków: Koordynacja prac projektowych, Koordynacja i nadzór nad: opracowaniem dokumentacji projektowej, uzyskaniem zatwierdzeń dokumentacji przez inwestora; realizacją prac w wyznaczonym budżecie i terminie, Nadzór nad poprawnością rozwiązań technicznych, Nadzór oraz...
Jako Ekspert w naszym zespole będziesz: modelował i wdrażał w organizacji procesy wg metodologii ITIL, kontrolował przebieg procesów na podstawie wypracowanych KPI, określał standardy działań naprawczych wynikające z procesu Problem Management, monitorował postęp realizacji rekomendacji...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
19 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współpraca z Zakładami Linii Kolejowych w zakresie realizacji projektów inwestycyjnych, weryfikacja wniosków i projektów uchwał na posiedzenia organów Spółki, koordynowanie procesu ich uzgadniania oraz kierowanie na posiedzenia organów Spółki,...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
22 godz.
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: nadzór i odpowiedzialność za zgodną z wnioskiem o dofinansowanie, umową o finansowanie i procedurami wewnętrznymi Sponsora (tj. GUMed) realizację projektu; planowanie i nadzorowanie pracy członków zespołu projektowego...
Opis stanowiska: Tworzenie modeli BIM do celów handlowych i przetargowych, w oparciu o dokumentację 2D oraz tworzenie zestawień ilościowych na podstawie opracowanego modelu; Tworzenie i aktualizacja bibliotek BIM; Współpraca z zespołem przy projektach opracowywanych w technologii BIM;...
Medicover sp. z o.o.Poznań, Plac Andersa 5 lub ul. Abp.Baraniaka 88
praca stacjonarna
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
24 godz.
Twoje zadania: współpraca z Kierownikiem Placówki Medicover w zakresie zarządzania Centrum Medycznym, praca z podległym zespołem (Lekarze, Specjalista ds. Administracji oraz Doradcy ds. Pacjentów VIP, Ekspert ds. Systemów Informatycznych) w tym rekrutacja, motywowanie, rozwój,...
GŁÓWNE OBOWIĄZKI: Zarządzanie projektami MS&T na poziomie globalnym, transferami technologii oraz transferem wiedzy; Prowadzenie projektów związanych z maksymalizacją efektywności wytwarzania; Podejmowanie inicjatyw w zakresie rozwoju oraz implementacji rozwiązań technologicznych do...
udział w procesie wdrażania nowych produktów z obszaru agd gromadzenie materiałów niezbędnych do wprowadzania produktu do handlu (opisy, zdjęcia, projekty opakowań, instrukcje itp.) nadzór na poprawnością i terminowością materiałów koordynowanie przepływu informacji nt. produktów...
specjalista junior / mid / senior aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
ZADANIA: odpowiedzialność za dokumentację kontraktu budowlanego; kontrola korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, raportowanie, nadzór nad harmonogramami; opracowywanie wystąpień do Nadzoru oraz Inwestora, poleceń zmian, roszczeń zgodnie z procedurami FIDIC; przygotowywanie dokumentacji...
Luxoft
is an emerging global leader in high-end software application development.
Luxoft is a global IT outsourcing and software development company with 7000 employees across 19 locations. It was recently recognized as Leading Central and Eastern European Service Provider in the 2010 Global Services 100 list. Luxoft is famous for flexible delivery models, world's best IT talent pool, low attrition rates, best-of-breed processes and highest security and quality standards.
Luxoft is trusted long-term partner for world class leaders such as
Avaya, Boeing, Dell, Deutsche Bank, IBM.
Currently we are looking for
Currently we are looking for
Project\Release manager
VR-6479
Project\Release manager
Miejsce pracy: London
Nr Ref.: VR-6479
Luxoft - Leading Central and Eastern European IT Service Provider. Learn more about Luxoft at www.luxoft.com
Responsibilities:
Release management.
Delivery management.
Team and people management.
Work processes organization and coordination.
Reporting.
Hiring.
Requirements:
Fluent english.
Perfect communication skills.
Technical background.
Experience in big size team management
Experience in agile project management.
Experience in delivery processes organization.
Ability to work under pressure.
Apart from what everyone else offers, we offer:
Project business area - Investment banking.
Distributed team among 3 locations with total size 60+ FTE and grow perspective.
Project highly integrated with number of other initiatives.
Your main area of responsibility in this position will include: managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
Zakres obowiązków: Koordynacja prac projektowych, Koordynacja i nadzór nad: opracowaniem dokumentacji projektowej, uzyskaniem zatwierdzeń dokumentacji przez inwestora; realizacją prac w wyznaczonym budżecie i terminie, Nadzór nad poprawnością rozwiązań technicznych, Nadzór oraz...
Jako Ekspert w naszym zespole będziesz: modelował i wdrażał w organizacji procesy wg metodologii ITIL, kontrolował przebieg procesów na podstawie wypracowanych KPI, określał standardy działań naprawczych wynikające z procesu Problem Management, monitorował postęp realizacji rekomendacji...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
19 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współpraca z Zakładami Linii Kolejowych w zakresie realizacji projektów inwestycyjnych, weryfikacja wniosków i projektów uchwał na posiedzenia organów Spółki, koordynowanie procesu ich uzgadniania oraz kierowanie na posiedzenia organów Spółki,...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
22 godz.
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: nadzór i odpowiedzialność za zgodną z wnioskiem o dofinansowanie, umową o finansowanie i procedurami wewnętrznymi Sponsora (tj. GUMed) realizację projektu; planowanie i nadzorowanie pracy członków zespołu projektowego...
Opis stanowiska: Tworzenie modeli BIM do celów handlowych i przetargowych, w oparciu o dokumentację 2D oraz tworzenie zestawień ilościowych na podstawie opracowanego modelu; Tworzenie i aktualizacja bibliotek BIM; Współpraca z zespołem przy projektach opracowywanych w technologii BIM;...
Medicover sp. z o.o.Poznań, Plac Andersa 5 lub ul. Abp.Baraniaka 88
praca stacjonarna
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
24 godz.
Twoje zadania: współpraca z Kierownikiem Placówki Medicover w zakresie zarządzania Centrum Medycznym, praca z podległym zespołem (Lekarze, Specjalista ds. Administracji oraz Doradcy ds. Pacjentów VIP, Ekspert ds. Systemów Informatycznych) w tym rekrutacja, motywowanie, rozwój,...
GŁÓWNE OBOWIĄZKI: Zarządzanie projektami MS&T na poziomie globalnym, transferami technologii oraz transferem wiedzy; Prowadzenie projektów związanych z maksymalizacją efektywności wytwarzania; Podejmowanie inicjatyw w zakresie rozwoju oraz implementacji rozwiązań technologicznych do...
udział w procesie wdrażania nowych produktów z obszaru agd gromadzenie materiałów niezbędnych do wprowadzania produktu do handlu (opisy, zdjęcia, projekty opakowań, instrukcje itp.) nadzór na poprawnością i terminowością materiałów koordynowanie przepływu informacji nt. produktów...
specjalista junior / mid / senior aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
ZADANIA: odpowiedzialność za dokumentację kontraktu budowlanego; kontrola korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, raportowanie, nadzór nad harmonogramami; opracowywanie wystąpień do Nadzoru oraz Inwestora, poleceń zmian, roszczeń zgodnie z procedurami FIDIC; przygotowywanie dokumentacji...