- Ogłoszenie nr: 177147
- Data ukazania się ogłoszenia: 27 stycznia 2016 r.
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Kielcach
- Świętokrzyski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- radca prawny
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Kielcach
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
Miejsce wykonywania pracy:
- Kielce
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- udzielanie opinii i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa;
- nadzorowanie przestrzegania przepisów prawnych w zakresie działalności Inspektoratu;
- uczestniczenie w rokowaniach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego, opiniowanie umów;
- samodzielne prowadzenie spraw i występowanie przed sądami oraz urzędami w charakterze pełnomocnika lub obrońcy;
- występowanie w charakterze pełnomocnika Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska w postępowaniu sądowym, administracyjnym, egzekucyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi;
- opiniowanie decyzji administracyjnych i postanowień wydawanych przez Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska;
- nadzorowanie i pomoc w prowadzeniu postępowań administracyjnych przez poszczególne komórki organizacyjne;
- sprawowanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca przy komputerze w pomieszczeniu klimatyzowanym zarówno w siedzibie Inspektoratu, jak i poza nią;
- praca w zespole;
- obciążenia psychiczne, związane z odpowiedzialnością.
Stanowisko pracy znajduje się w pokoju biurowym; wyposażone w komputer i inne urządzenia biurowe. Pokój znajduje się na II piętrze w budynku z windą.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe prawnicze
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku Radcy Prawnego w administracji państwowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- prawo wykonywania zawodu radcy prawnego,
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, prawa i postępowania cywilnego oraz prawa pracy,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
- umiejętność organizowania i planowania pracy,
- zdolność analitycznego myślenia,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy o Inspekcji Ochrony Środowiska, POŚ, ordynacji podatkowej.
- odporność na stres,
- dyspozycyjność, umiejętność negocjacji i argumentowania.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów