Radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 5536
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów, uczestniczenie w spotkaniach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.
Zakres zadań
- monitorowanie, identyfikacja, analiza oraz wyjaśnianie incydentów związanych z naruszeniem bezpieczeństwa informacji
- udział w opracowaniu analizy ryzyka kluczowych systemów teleinformatycznych
- weryfikacja zgodności funkcjonowania sieci i systemów teleinformatycznych ze standardami bezpieczeństwa teleinformatycznego
- udział w audytach wewnętrznych Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
- administrowanie systemem zarządzania incydentami bezpieczeństwa informacji
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe informatyczne- Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w pracy związanej z bezpieczeństwem teleinformatycznym w zakresie analizy, projektowania oraz testowania
- Przeszkolenie z zakresu administrowania i konfigurowania systemów z rodziny MS Windows Server oraz zarządzania siecią LAN
- Znajomość sieci i systemów informatycznych oraz aplikacji
- Wiedza w zakresie aspektów bezpieczeństwa systemów Unix/Windows
- Doświadczenie w opracowywaniu polityk bezpieczeństwa, wytycznych dla systemów
- Umiejętność tworzenia analiz oraz dokumentacji technicznych
- Umiejętność prowadzenia analiz ryzyka dla systemów IT
- Umiejętność posługiwania się dedykowanymi narzędziami analitycznymi
- Dobra organizacja pracy
- Dyskrecja i wysoka kultura osobista
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu funkcjonowania systemami zarządzania telefonią mobilną
- Znajomość zagadnień z zakresu analizy i obsługi incydentów bezpieczeństwa
- Znajomość zagadnień związanych z analizą złośliwego oprogramowania
- Znajomość zagadnień oraz rozwiązań bezpieczeństwa urządzeń mobilnych
- Doświadczenie zawodowe powyżej 2 lat w administracji publicznej oraz w zakresie bezpieczeństwa informacji