Zadania:
• Prowadzenie recepcji,
• Obsługa systemów wewnętrznych firmy,
• Obsługa gości i pracowników (także anglojęzycznych),
• Organizacja spotkań biznesowych oraz wyjazdów służbowych,
• Zarządzanie identyfikatorami pracowników i gości
Wymagania:
• Mile widziane doświadczenie w pracy na recepcji lub na podobnym stanowisku,
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2- konieczność obsługi wielu zagranicznych gości)
• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office, Outlook.
• Wysoka kultura osobista , otwartość na współpracę z ludźmi.
Oferta:
• Praca w międzynarodowym środowisku,
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
• Praca od zaraz
• Możliwość dalszego rozwoju,
• Pakiet socjalny (opieka medyczna, Multisport, ubezpieczenie grupowe).
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.