Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta - poważanej firmy z branży energetycznej - poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Zadania:
• Korespondencyjna obsługa Klientów biznesowych - papierowa i mailowa,
• Przygotowywanie dokumentów i wniosków dla Klientów,
• Udziela informacji i odpowiedzi na pytania klientów w kwestiach dotyczących usług oferowanych przez firmę,
• Odpowiedzialność za podejmowanie decyzji merytorycznych i finansowych w sprawach rozliczeń oraz płatności zgodnie z wew. procedurami,
• Praca na systemach wewnętrznych firmy przy wprowadzaniu danych klienta i ich zmiany,
• Rozpatrywanie reklamacji klientów biznesowych.
Od kandydatów oczekujemy:
• Wykształcenia min. średniego,
• Doświadczenia w pracy administracyjnej - praca z dokumentacją, rozpatrywanie reklamacji,
• Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dużym atutem - szczególnie w branży energetycznej, ubezpieczeniowej i/lub telekomunikacyjnej,
• Praktycznej znajomości pakietu MS Office,
• Umiejętności pracy pod presją czasu,
• Komunikatywności i dobrej organizacji czasu pracy.
Oferujemy:
• Umowę o pracę - zatrudnienie przez Adecco z możliwością przejścia na umowę bezpośrednio z Klientem,
• Pracę na pełen etat, od poniedziałku do piątku (w g. 8-16 / 9-17),
• Wynagrodzenie 2 800zł brutto miesięcznie,
• Premie uznaniowe,
• Benefity: prywatna opieka medyczna w LuxMed, karta Multisport, dodatek lunchowy,
• Szkolenie wdrożeniowe na początku podjętej współpracy,
• Dogodną lokalizację pracy: 5 minut od stacji Al. Jerozolimskie WKD i SKM,
• Zatrudnienie od stycznia 2017r.