Główne zadania:
- prowadzenie negocjacji telefonicznych z klientami wykazującymi zaległości w obsłudze zobowiązań
- analizowanie informacji o klientach zalegających z wpłatą, a w szczególności:
- ustalanie warunków i monitorowanie terminowości spłat zaległych płatności
- wyjaśnianie przyczyny opóźnień w zakresie płatności
- motywowanie klientów do zapłaty
- realizowanie planów w zakresie wyznaczonych wskaźników windykacyjnych
- wsparcie rozwoju procesów i aplikacji
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, bankowym, prawniczym, psychologicznym
- doświadczenie zawodowe w windykacji/call center (mile widziane)
- dobra znajomość Pakietu MS Office (w szczególności Outlook, Excel, Word)
- znajomość języka angielskiego (mile widziane)
- umiejętność współpracy w grupie oraz pracy pod presją czasu
- umiejętność analitycznego myślenia, otwartość oraz komunikatywność
Oferujemy:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę na zastępstwo
- zatrudnienia w wymiarze czasu pracy 0,75 etatu
- możliwość rozwoju zawodowego
- atrakcyjny pakiet socjalny
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera