Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
- jakość i terminowość obsługi reklamacji
- przyjęcie sprzętu do magazynu Działu Reklamacji oraz sprawdzenie jego stanu i kompletności, zgodnie ze zgłoszeniem reklamacyjnym i załączoną dokumentacją
- ewidencjonowanie reklamacji oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji
- współpracę z Klientami, serwisami, dostawcami i producentami
- terminowe i zgodne z obowiązującymi uregulowaniami raportowanie
- dobrej znajomości pakietu Microsoft Office
- samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania
- wysokiego poziomu kompetencji interpersonalnych (komunikatywności,umiejętności pracy grupowej)
- bardzo dobrej organizacji pracy (umiejętności zarządzania czasem pracy i wyznaczania priorytetów)
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku lub w obsłudze klienta/w serwisie (mile widziane)
- znajomości przepisów prawnych dotyczących reklamacji (mile widziane)
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie z możliwością zmiany naumowę o pracę po okresie próbnym
- atrakcyjne wynagrodzenie
- gwarancję terminowej wypłaty wynagrodzenia
- pracę w przyjaznej atmosferze
- realną możliwość awansu i rozwoju