- Ogłoszenie nr: 164547
- Data ukazania się ogłoszenia: 15 listopada 2014 r.
Izba Celna w Kielcach
- Dyrektor
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- w Oddziale Celnym w Starachowicach Urzędu Celnego w Kielcach, w celu zastępstwa funkcjonariusza celnego w czasie jego nieobecności w służbie
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Celna w Kielcach
ul. Wesoła 56
25 - 363 Kielce
Miejsce wykonywania pracy:
- Starachowice
- Oddział Celny w Starachowicach, ul. Radomska 53, 27 - 200 Starachowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie kancelarii oddziału celnego,
- Prowadzenie spraw z zakresu organizacji oddziału celnego i podległych mu miejsc wyznaczonych i uznanych, w tym w szczególności przygotowywanie projektów poleceń, regulaminów,
- Współpraca i wymiana informacji z organami administracji publicznej,
- Przygotowywanie danych i opracowywanie analiz w zakresie właściwości komórki,
- Prowadzenie statystyki i sprawozdawczości w zakresie zadań realizowanych przez oddział celny,
- Przyjmowanie skarg i wniosków dotyczących działania oddziału celnego oraz przygotowywanie materiałów niezbędnych do ich rozpatrzenia,
- Przyjmowanie, rejestracja i obsługa wniosków osób i podmiotów gospodarczych,
- Archiwizowanie dokumentacji.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca w siedzibie Oddziału, w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30, z możliwością wystąpienia sporadycznej konieczności pracy w godzinach nadliczbowych,
- wykonywanie zadań pod presją czasu,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- praca w pozycji siedzącej.
- praca administracyjno – biurowa przy użyciu urządzeń, takich jak: komputer, drukarka, kserokopiarka,
- praca na parterze,
- budynek wyposażony w podjazd,
- oświetlenie naturalne i sztuczne.
Inne
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze przy zastosowaniu mnożnika kwoty bazowej w wysokości 1,260 (przy zastosowaniu kwoty bazowej wynoszącej 1873,84zł na dzień publikacji ogłoszenia wynagrodzenie zasadnicze wynosi 2 361,04 zł)
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie (egzamin dojrzałości)
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- obsługa komputera w zakresie znajomości użytkowej oprogramowania typu MS Office, w szczególności arkuszy kalkulacyjnych, edytorów tekstu,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- systematyczność, skrupulatność, rzetelność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- dobra organizacja pracy,
- kultura osobista,
- wykształcenie wyższe o profilu administracyjnym lub ekonomicznym,
- umiejętność pracy z klientem zewnętrznym,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
- zdolność logicznego i analitycznego myślenia.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów