Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Magazynowych

    Interhandler Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zadania: Sporządzanie oraz weryfikacja dokumentacji magazynowej Wprowadzanie danych do systemu oraz kontrola ich poprawności Obsługa korespondencji Współpraca z działem Księgowości, Logistyki oraz działami Sprzedaży Kontakty z dostawcami (dot. dokumentacji) Przygotowywanie zleceń i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. sprawozdawczości i raportowania

    NES Global Talent   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Raportowanie (przygotowywanie danych do raportów oraz raportów, m.in. rozliczeniowych, kwartalnych, półrocznych i rocznych) do zarządu, na giełdę etc. Tworzenie not do raportowania grupowego; Sprawozdawczość finansowa (opracowywanie, przygotowywanie sprawozdań jednostkowych do...
  • Pracownik Administracyjny

    KLIMAT SOLEC Sp. z o.o.   Solec Kujawski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    2 dni
    Zadania na stanowisku: zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy działu, współpraca z dostawcami i firmami zewnętrznymi, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
  • Kontroler jakości w magazynie logistycznym

    Schenker sp z o.o.   Komorniki    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zakres zadań: Administracyjna obsługa procesów magazynowych, Kontrola ilościowa i jakościowa produktów, Weryfikacja stanów magazynowych, Raportowanie jakościowych KPI, Sporządzanie raportów i analiz, Odpowiadanie na reklamacje, analizowanie ich przyczyn i opracowywanie działań...
  • Specjalista ds. administracji

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Długołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
  • Specjalista / Starszy specjalista/ Główny specjalista w Departamencie Usług Proinnowacyjnych

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Realizacja zadań określonych dla Sekcji Wdrażania, a w szczególności: Weryfikacja i przygotowanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami​, Monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami w tym: weryfikacja dokumentów dostarczanych przez beneficjentów, kontrola merytoryczna...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    NES Global Talent   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Obowiązki: Kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, pozwolenia na pracę etc.) Planowanie i organizacja ruchu; Prowadzenie rejestrów; Zarządzanie ryzykiem; Udział w koordynacjach i naradach;
  • Referent w Dziale Zamówień Publicznych

    Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SP ZOZ   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulaminami i instrukcjami , przygotowywanie i przeprowadzanie konkursów ofert na najem pomieszczeń, sporządzanie dokumentacji...
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Referent - Kwestura

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: kontrola formalno-rachunkowa faktur przychodzących, wprowadzanie dokumentów do systemu, rozliczanie zaliczek i delegacji, rejestracja przelewów w systemie bankowym i pilnowanie terminów płatności. Wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wymagania kwalifikacyjne:...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Żnin Referent Żnin
Referent w Samodzielnym Referacie Egzekucji Administracyjnej

Referent w Samodzielnym Referacie Egzekucji Administracyjnej

Izba Skarbowa w Bydgoszczy
Żnin
praca stacjonarna
3011 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 177363
  • Data ukazania się ogłoszenia: 02 lutego 2016 r.

Izba Skarbowa w Bydgoszczy

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • w Samodzielnym Referacie Egzekucji Administracyjnej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 0.5

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Warmińskiego 18
    85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy:

  • Żnin
  • ul. K. Janickiego 18

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • poszukiwanie majątku oraz wykonywanie czynności egzekucyjnych związanych ze stosowaniem i realizacją środków egzekucyjnych na podstawie tytułów wykonawczych /zarządzeń zabezpieczenia, z wyjątkiem środków przewidzianych dla poborców skarbowych tj. egzekucji z pieniędzy oraz zajęć ruchomości w celu doprowadzenia do przymusowego wykonania obowiązku; prowadzenie stosownej korespondencji,
  • przydzielanie i odbiór przydzielonych spraw poborcom skarbowym oraz kontrola pod względem merytorycznym ich wykonania celem zapewnienia sprawnej i terminowej realizacji zadań,
  • ewidencjonowanie tytułów wykonawczych, zarządzeń zabezpieczenia oraz wszystkich czynności i zdarzeń dotyczących prowadzonych postępowań egzekucyjnych i zabezpieczających w aplikacji EGAPOLTAX w celu pełnego udokumentowania zdarzeń występujących w ww. postępowaniach,
  • przygotowywanie projektów pism i postanowień organu egzekucyjnego w toku postępowania egzekucyjnego i zabezpieczającego w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania; występowanie do sądu w sprawach wyjawienia majątku i zbiegu egzekucji,
  • rozliczanie przelewów bankowych dotyczących wyegzekwowanych kwot celem prawidłowego przekazania środków wierzycielom,
  • przyjmowanie klientów urzędu celem udzielania im wyjaśnień w zakresie prowadzonych postępowań egzekucyjnych,
  • współpraca z wierzycielami w celu m.in. zaktualizowania tytułów wykonawczych, wymiany informacji dotyczących przebiegu postępowania, zobowiązanego, egzekwowanej należności, współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Skarbowego w zakresie wymiany informacji o zobowiązanym.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca administracyjno-biurowa
    - kontakt z klientem zewnętrznym
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie,
    - stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku Urzędu, praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
    - budynek piętrowy - brak windy,
    - wejście do budynku z podjazdem dla osób niepełnosprawnych, toaleta dla potrzeb osób niepełnosprawnych dostępna na parterze budynku.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów z zakresu egzekucji administracyjnej, postępowania administracyjnego, prawa cywilnego, ordynacji podatkowej,
    • umiejętność analitycznego myślenia,
    • umiejętność organizacji własnej pracy,
    • umiejętność obsługi komputera,
    • łatwość komunikacji,
    • umiejętność pracy w zespole.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe administracyjne,
  • obsługa systemu EGAPOLTAX,
  • obsługa MS Office, POLTAX, OGNIVO, e-ORUS,
  • doświadczenie: 1 rok w administracji podatkowej lub skarbowej.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Magazynowych

    Interhandler Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zadania: Sporządzanie oraz weryfikacja dokumentacji magazynowej Wprowadzanie danych do systemu oraz kontrola ich poprawności Obsługa korespondencji Współpraca z działem Księgowości, Logistyki oraz działami Sprzedaży Kontakty z dostawcami (dot. dokumentacji) Przygotowywanie zleceń i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. sprawozdawczości i raportowania

    NES Global Talent   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Raportowanie (przygotowywanie danych do raportów oraz raportów, m.in. rozliczeniowych, kwartalnych, półrocznych i rocznych) do zarządu, na giełdę etc. Tworzenie not do raportowania grupowego; Sprawozdawczość finansowa (opracowywanie, przygotowywanie sprawozdań jednostkowych do...
  • Pracownik Administracyjny

    KLIMAT SOLEC Sp. z o.o.   Solec Kujawski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    2 dni
    Zadania na stanowisku: zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy działu, współpraca z dostawcami i firmami zewnętrznymi, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
  • Kontroler jakości w magazynie logistycznym

    Schenker sp z o.o.   Komorniki    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zakres zadań: Administracyjna obsługa procesów magazynowych, Kontrola ilościowa i jakościowa produktów, Weryfikacja stanów magazynowych, Raportowanie jakościowych KPI, Sporządzanie raportów i analiz, Odpowiadanie na reklamacje, analizowanie ich przyczyn i opracowywanie działań...
  • Specjalista ds. administracji

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Długołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
  • Specjalista / Starszy specjalista/ Główny specjalista w Departamencie Usług Proinnowacyjnych

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Realizacja zadań określonych dla Sekcji Wdrażania, a w szczególności: Weryfikacja i przygotowanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami​, Monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami w tym: weryfikacja dokumentów dostarczanych przez beneficjentów, kontrola merytoryczna...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    NES Global Talent   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Obowiązki: Kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, pozwolenia na pracę etc.) Planowanie i organizacja ruchu; Prowadzenie rejestrów; Zarządzanie ryzykiem; Udział w koordynacjach i naradach;
  • Referent w Dziale Zamówień Publicznych

    Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SP ZOZ   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulaminami i instrukcjami , przygotowywanie i przeprowadzanie konkursów ofert na najem pomieszczeń, sporządzanie dokumentacji...
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Referent - Kwestura

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: kontrola formalno-rachunkowa faktur przychodzących, wprowadzanie dokumentów do systemu, rozliczanie zaliczek i delegacji, rejestracja przelewów w systemie bankowym i pilnowanie terminów płatności. Wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wymagania kwalifikacyjne:...