- Ogłoszenie nr: 168230
- Data ukazania się ogłoszenia: 23 marca 2015 r.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kościerzynie
- Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- w Sekcji ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kościerzynie
ul. Traugutta 6
83-400 Kościerzyna
Miejsce wykonywania pracy:
- Kościerzyna
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie gospodarki magazynowej,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej wyposażenia i środków trwałych,
- obsługa programu finansowo-księgowego,
- sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym,
- prowadzenie rejestru faktur,
- rozliczanie podróży służbowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa, większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera i urządzeń biurowych;
- praca w siedzibie urzędu;
-praca w systemie czterogodzinnym, jednozmianowym.
- praca na drugim piętrze;
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem;
- budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych, występują bariery architektoniczne, brak jest wind, pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych;
- stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów: ustawa o Służbie Cywilnej, ustawa o Państwowej Straży Pożarnej,
- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych.
- wykształcenie administracyjne lub ekonomiczne,
- doświadczenie zawodowe w pracy w administracji lub pracy biurowej,
- komunikatywność i umijętność pracy w zespole,
- systematyczność i dokładność,
- dyspozycyjność.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów