- Ogłoszenie nr: 161725
- Data ukazania się ogłoszenia: 16 lipca 2014 r.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
- Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw ds. kadrowych
- w Wydziale Kadr, Organizacji i Archiwizacji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
ul. Bobrzańska 6a
61-248 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
- Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Obsługa programów Symfonia Kadry i Płace, Płatnik
- Przygotowywanie dokumentów kadrowych i ich rejestrowanie w systemach
- Prowadzenie ewidencji czasu słuzby
- Obsługa kadrowa osób mianowanych oraz zatrudnionych na podstawie umów o pracę
- Przygotowywanie dokumentacji związanej z przejściem pracowników na zaopatrzenie emerytalne
- Prowadzenie spraw pracowniczych ok.170 osób
- Przyjmowanie interesantów i współpracowników
- Dbanie o sprawny przepływ informacji
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa
narzędzia i materiały pracy-komputer
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kadrowym
- pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość przepisów prawa pracy oraz wiedzy z zakresu prowadzenia akt osobowych w sektorze administracji publicznej
- Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej oraz przepisów wykonawczych w zakresie służby w PSP, praw i obowiązków strażaków, uposażenia i innych świadczeń pieniężnych
- Minimum półroczne doświadczenie zawodowe na stanowisku kadrowym w przedsiębiorstwach zatrudniających powyżej 50 osób
- Znajomość programu Symfonia Kadry i Płace
- Znajomość programu Płatnik
- Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Exel, Word
- Znajomość zasad archiwizacji i dokumentów
- Dobra organizacja i dyscyplina pracy
- Samodzielność w działaniu, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Zdolności interpersonalne
- Poczucie odpowiedzialności za podejmowane decyzje
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność redagowania dokumentów
- Wysoka kultura osobista
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów