- Ogłoszenie nr: 180526
- Data ukazania się ogłoszenia: 29 kwietnia 2016 r.
Izba Celna w Krakowie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw realizacji zwrotów należności celnych i podatkowych
- w Wydziale Rozliczeń Ceł i Podatków od Towarów Importowanych oraz Innych Dochodów
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 4
Adres urzędu
- Izba Celna w Krakowie,
Al. Krasińskiego 11b, 31-111 Kraków
Miejsce wykonywania pracy:
- Nowy Targ
- al. Tysiąclecia 33
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Realizacja zwrotu należności pobieranych przez organy celne i podatkowe oraz dokonywanie zwrotu kwot nadpłaconych lub nienależnie pobranych
- Obsługa i sprawozdawczość w zakresie Tradycyjnych Środków Własnych.
- Sporządzanie pozostałych sprawozdań, meldunków i informacji wynikających z przepisów lub określonych przez Ministerstwo Finansów w celu przekazania do organów prawidłowych danych statystycznych
- Korekta rozliczeń należności celnych, podatków i innych dochodów budżetowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca administracyjno-biurowa przy komputerze w systemie 8-godzinnym od poniedziałku do piątku, wymagana komunikatywność – konieczność obsługi użytkowników wewnętrznych i kontrahentów zewnętrznych z użyciem mediów elektronicznych, praca pod presją czasu i czynników stresujących.
praca w budynku biurowym w Nowym Targu, przy al. Tysiąclecia 33, na 3 piętrze (w budynku znajduje się winda), budynek bez ułatwień architektonicznych, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych, toalety nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość zagadnień księgowych, ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy Prawo Celne
- posiadanie polskiego obywatelstwa,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii.
- wykształcenie ekonomiczne lub administracyjne,
- znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym,
- umiejętność obsługi komputera oraz pracy w środowisku Windows (Excel, Word),
- dokładność, staranność, komunikatywność, umiejętność analizowania i wnioskowania, umiejętność precyzyjnego formułowania wypowiedzi ustnych i pisemnych, organizacja pracy własnej, praca w zespole,
- roczne doświadczenie zawodowe w pracy w administracji.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów