specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: opracowywanie aktów planowania przestrzennego; uzyskiwanie decyzji i pozwoleń wymaganych w procesie inwestycyjnym; uzgadnianie przebiegu inwestycji liniowych; pozyskiwanie tytułów prawnych do nieruchomości; reprezentowanie inwestorów realizujących zadania celu publicznego;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 500 - 6 200 zł brutto/mies.
3 godz.
GŁÓWNE ZADANIA: Obsługa programu magazynowego - Mile widziane doświadczenie WMS – PASS (program do prowadzenia ewidencji towarów), Prowadzenie ewidencji celnej – Mile widziane programy HUZAR, kontakt z Agencjami zewnętrznymi i wewnętrznymi, Nadzór nad przebiegiem procesów magazynowych....
Będziesz odpowiedzialny za: wykonywanie prac administracyjno-biurowych, zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentów i płynnym przepływem informacji, stały kontakt z pozostałymi komórkami organizacyjnymi w zakresie sprawnego funkcjonowania jednostki, sporządzanie i redagowanie oficjalnych...
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentów przetargowych. Zlecanie i terminowe rozliczanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie przyłączania do sieci dystrybucyjnej nowych odbiorców. Prowadzenie korespondencji z kontrahentami przyłączanymi do sieci dystrybucyjnej...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
4 godz.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Ewidencjonowanie w systemie finansowo-księgowym operacji dotyczących należności, zobowiązań, aktywów trwałych, aktywów obrotowych, rozliczeń z pracownikami, (z wyłączeniem obszaru płacowego) oraz pozostałych zdarzeń...
Twój zakres obowiązków: Aktualizacja i wprowadzanie obiektów elektroenergetycznych do systemu SID. Prace dotyczące dokumentacji obiektów i urządzeń elektroenergetycznych oraz dokumentacji ruchowo-eksploatacyjnej, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Rejonu w zakresie jej...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Wymiar czasu pracy: Pełny etat Komórka organizacyjna : Katedra Materiałów Okrętowych i Technologii Remontów/ Wydział Mechaniczny Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym.
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat 4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
Referent w zespole ds. administracji oraz finansów i księgowości
Referent w zespole ds. administracji oraz finansów i księgowości
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Oświęcimiu
Oświęcim
praca stacjonarna
3361 dni temu
Ogłoszenie nr: 167106
Data ukazania się ogłoszenia: 18 lutego 2015 r.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Oświęcimiu
Powiatowy Lekarz Weterynarii
poszukuje kandydatów na stanowisko:
referent
do spraw administracji i finansów
w zespole ds. administracji oraz finansów i księgowości
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
32-600 Oświęcim, ul. Nideckiego 26
Miejsce wykonywania pracy:
Oświęcim
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
prowadzenie spraw związanych z administrowaniem urzędu w tym prowadzenie kancelari urzędu
obsługa elektronicznej skrzynki podawczej
prowadzenie gospodarki mandatowej
dekretacja dowodów księgowych
pisanie pism, decyzji i wyznaczeń dla Powiatowego Lekarza Weterynarii
prowadzenie rozliczeń wynagrodzeń lekarzy weterynarii wolnej praktyki
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
kontakt z petentami,
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
komputer, urządzenia obsługi biura - faks, ksero, brak podjazdów, Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie kierunkowe- rachunkowość i finanse
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na podobnym stanowisku
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: opracowywanie aktów planowania przestrzennego; uzyskiwanie decyzji i pozwoleń wymaganych w procesie inwestycyjnym; uzgadnianie przebiegu inwestycji liniowych; pozyskiwanie tytułów prawnych do nieruchomości; reprezentowanie inwestorów realizujących zadania celu publicznego;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 500 - 6 200 zł brutto/mies.
3 godz.
GŁÓWNE ZADANIA: Obsługa programu magazynowego - Mile widziane doświadczenie WMS – PASS (program do prowadzenia ewidencji towarów), Prowadzenie ewidencji celnej – Mile widziane programy HUZAR, kontakt z Agencjami zewnętrznymi i wewnętrznymi, Nadzór nad przebiegiem procesów magazynowych....
Będziesz odpowiedzialny za: wykonywanie prac administracyjno-biurowych, zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentów i płynnym przepływem informacji, stały kontakt z pozostałymi komórkami organizacyjnymi w zakresie sprawnego funkcjonowania jednostki, sporządzanie i redagowanie oficjalnych...
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentów przetargowych. Zlecanie i terminowe rozliczanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie przyłączania do sieci dystrybucyjnej nowych odbiorców. Prowadzenie korespondencji z kontrahentami przyłączanymi do sieci dystrybucyjnej...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
4 godz.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Ewidencjonowanie w systemie finansowo-księgowym operacji dotyczących należności, zobowiązań, aktywów trwałych, aktywów obrotowych, rozliczeń z pracownikami, (z wyłączeniem obszaru płacowego) oraz pozostałych zdarzeń...
Twój zakres obowiązków: Aktualizacja i wprowadzanie obiektów elektroenergetycznych do systemu SID. Prace dotyczące dokumentacji obiektów i urządzeń elektroenergetycznych oraz dokumentacji ruchowo-eksploatacyjnej, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Rejonu w zakresie jej...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Wymiar czasu pracy: Pełny etat Komórka organizacyjna : Katedra Materiałów Okrętowych i Technologii Remontów/ Wydział Mechaniczny Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym.
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat 4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.