relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Twój zakres obowiązków Księgowość zobowiązań/należności/księgi głównej Miesięczne i roczne sprawozdania finansowe Przetwarzanie transakcji płatniczych Rachunek kosztów Zarządzanie gotówką w kasie Wymagania pracodawcy Posiadasz znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Toruń
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Księgowanie faktur, wyciągów bankowych oraz innych dokumentów księgowych; Księgowanie dokumentów magazynowych; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; Uzgadnianie sald kontrahentów; Sporządzanie raportów o stanie należności i...
mailowa i telefoniczna obsługa klientów; chęć uczenia się języka norweskiego lub duńskiego; przygotowanie dokumentów do księgowania; wystawianie faktur przychodowych dla klientów oraz porządkowanie ich dokumentów; wykonywanie zadań księgowego (księgowanie dokumentów, liczenie...
specjalista senior / mid / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B część etatu 70,00 - 85,00 zł / godz. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Bookkeeping in accordance to Polish accounting policies; Issue of invoices; Payment of expenses; Month end closure and reconciliation; Payroll, ZUS, VAT and Corporate tax preparation, computation, submission and execution of relevant payments; Preparation of internal reports for the group’s...
Zadania: Ewidencja dokumentów w systemie finansowo-księgowym; Kompletowanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; Przygotowywanie płatności; Monitorowanie zobowiązań; Przygotowywanie raportów oraz zestawień na potrzeby spółki; Weryfikacja operacji księgowych; Współpraca z...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Opis stanowiska: prowadzenie ewidencji księgowej zadań publicznych i projektów, uzgadnianie ewidencji księgowej, rozliczanie zadań publicznych, sporządzanie sprawozdań z zadań publicznych, współpraca przy zamknięciu roku, przygotowywanie dokumentów do kontroli, sporządzanie analiz...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
23 godz.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Ewidencjonowanie w systemie finansowo-księgowym operacji dotyczących należności, zobowiązań, aktywów trwałych, aktywów obrotowych, rozliczeń z pracownikami, (z wyłączeniem obszaru płacowego) oraz pozostałych zdarzeń...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
24 godz.
Twój zakres obowiązków Poniżej znajdziesz opis zadań, jakie na co dzień czekają na naszych członków zespołu w obszarze GL. Jeśli czujesz, że posiadasz mniejsze lub większe doświadczenie w realizacji poniższych czynności – nie wahaj się i wyślij do nas swoje CV! Znajdziemy dla...
Zakres obowiązków: księgowanie raportów kasowych, wyciągów bankowych, faktur, delegacji pracowniczych, list płac i innych dokumentów księgowych; kontrola i bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; kontrola i rozliczanie rozrachunków z kontrahentami oraz...
Referent w Zespole ds. finansowo-księgowych i administracyjnych
Referent w Zespole ds. finansowo-księgowych i administracyjnych
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Strzelcach Opolskich
opolskie, Strzelce Opolskie
praca stacjonarna
3512 dni temu
Ogłoszenie nr: 162819
Data ukazania się ogłoszenia: 15 września 2014 r.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Strzelcach Opolskich
Powiatowy Lekarz Weterynarii
poszukuje kandydatów na stanowisko:
referent
do spraw finansowo-księgowych
w Zespole ds. finansowo-księgowych i administracyjnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 0.75
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
ul. 1 Maja 59 47-100 Strzelce Opolskie
Miejsce wykonywania pracy:
Strzelce Opolskie
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
obsługa programu PŁATNIK
obsługa informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR
obsługa bankowości elektronicznej
sporządzanie dokumentów księgowych
sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonywanych zadań
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca w siedzibie Inspektoratu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku: brak windy i podjazdu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie ekonomiczne
pozostałe wymagania niezbędne:
Doswiadczenie zawodowe w księgowości Inspekcji Weterynaryjnej
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Twój zakres obowiązków Księgowość zobowiązań/należności/księgi głównej Miesięczne i roczne sprawozdania finansowe Przetwarzanie transakcji płatniczych Rachunek kosztów Zarządzanie gotówką w kasie Wymagania pracodawcy Posiadasz znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Toruń
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Księgowanie faktur, wyciągów bankowych oraz innych dokumentów księgowych; Księgowanie dokumentów magazynowych; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; Uzgadnianie sald kontrahentów; Sporządzanie raportów o stanie należności i...
mailowa i telefoniczna obsługa klientów; chęć uczenia się języka norweskiego lub duńskiego; przygotowanie dokumentów do księgowania; wystawianie faktur przychodowych dla klientów oraz porządkowanie ich dokumentów; wykonywanie zadań księgowego (księgowanie dokumentów, liczenie...
specjalista senior / mid / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B część etatu 70,00 - 85,00 zł / godz. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Bookkeeping in accordance to Polish accounting policies; Issue of invoices; Payment of expenses; Month end closure and reconciliation; Payroll, ZUS, VAT and Corporate tax preparation, computation, submission and execution of relevant payments; Preparation of internal reports for the group’s...
Zadania: Ewidencja dokumentów w systemie finansowo-księgowym; Kompletowanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; Przygotowywanie płatności; Monitorowanie zobowiązań; Przygotowywanie raportów oraz zestawień na potrzeby spółki; Weryfikacja operacji księgowych; Współpraca z...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Opis stanowiska: prowadzenie ewidencji księgowej zadań publicznych i projektów, uzgadnianie ewidencji księgowej, rozliczanie zadań publicznych, sporządzanie sprawozdań z zadań publicznych, współpraca przy zamknięciu roku, przygotowywanie dokumentów do kontroli, sporządzanie analiz...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
23 godz.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Ewidencjonowanie w systemie finansowo-księgowym operacji dotyczących należności, zobowiązań, aktywów trwałych, aktywów obrotowych, rozliczeń z pracownikami, (z wyłączeniem obszaru płacowego) oraz pozostałych zdarzeń...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
24 godz.
Twój zakres obowiązków Poniżej znajdziesz opis zadań, jakie na co dzień czekają na naszych członków zespołu w obszarze GL. Jeśli czujesz, że posiadasz mniejsze lub większe doświadczenie w realizacji poniższych czynności – nie wahaj się i wyślij do nas swoje CV! Znajdziemy dla...
Zakres obowiązków: księgowanie raportów kasowych, wyciągów bankowych, faktur, delegacji pracowniczych, list płac i innych dokumentów księgowych; kontrola i bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; kontrola i rozliczanie rozrachunków z kontrahentami oraz...