- Ogłoszenie nr: 167236
- Data ukazania się ogłoszenia: 24 lutego 2015 r.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasta Włocławka
- Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 87-800 Włocławek ul. Okrężna 25 (budynek E)
Miejsce wykonywania pracy:
- Włocławek
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Współprowadzenie kancelarii ogólnej Inspektoratu;
- Prowadzenie składnicy akt Inspektoratu;
- Wproadzanie danych w formie elektronicznej do programu komputerowego ;
- Pomoc w prowadzeniu księgowości Inspektoratu;
- Wsparcie bieżącej pracy administracyjno-biurowej Inspektoratu;
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Powiatowego Inspektora.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Inspektoratu, przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, w pozycji siedzącej. Praca w składnicy akt Inspektoratu, związana z wysiłkiem fizycznym. Kontakt z klientem zewnętrznym. Stres związany z bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta.
Miejsce pracy znajduje się na parterze budynku . Nie istnieją bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy i dostępność do budynku, pomieszczeń biurowych i pomieszczeń sanitarnych.
Narzędzia pracy: komputer, urządzenia biurowe, samochód służbowy.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe administracyjne lub prawnicze
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office (w szczególności MS Excel i MS Word);
- umiejętności redakcyjne;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
- samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu i w zespole;
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów