MERCURE WARSZAWA AIRPORT
Al. Krakowska 266
OSOBOWOŚĆ I UMIEJĘTNOŚCI
Jeśli:
- Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu relacji oraz potrafisz o nie dbać
- Potrafisz docierać do potrzeb klientów
- Lubisz dynamiczne tempo pracy i potrafisz podążać za zmianami
- Masz pomysły i wyczucie cenowej gry rynkowej
- Masz doświadczenie w pracy w recepcji, rezerwacji lub w dziale sprzedaży usług hotelowych, konferencyjnych
- Pracowałeś z systemami zarządzającymi ceną (np. TARS, easyRMS) i znasz dobrze excel
- Posiadasz silną motywację do samodoskonalenia i rozwoju
- Lubisz rozmawiać w języku angielskim
Dołącz do nas, otwierają się przed Tobą LEPSZE PERSPEKTYWY.
- Będziesz współpracował z utalentowanymi hotelarzami z pasją
- Pomożemy Ci rozwijać się poprzez udział w szkoleniach
-
Otrzymasz prywatną opiekę medyczną i kartę Benefit
-
Damy Ci możliwość rozwoju w światowej sieci AccorHotels
OCZEKIWANIA
Powinieneś być osobą otwartą, chętną do poznawania nowych zagadnień, pozyskiwania i rozwijania umiejętności, której praca jest jednocześnie jej pasją. Potrafisz pracować z innymi, dążyć do osiągnięcia wspólnego celu i mieć z tego satysfakcję. Komunikujesz się w języku angielskim. Myślenie analityczne i praca z cyframi są Ci bliskie. Jeśli dodatkowo masz doświadczenie na podobnym stanowisku, z radością powitamy Cię W NASZYM ZESPOLE!
W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, zaangażowania i dotychczasowego doświadczenia oraz zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się zorientowanym na ich potrzeby podejściem, a hotel optymalnymi przychodami. Będziesz dbał o partnerskie i autentyczne relacje z aktualnymi klientami oraz aktywnie pozyskiwał nowych klientów
HAPPY GUESTS COME BACK!
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.