Realizacje powierzonych Nam przez Klientów zadań prowadzi profesjonalny i kompetentny zespół pracowników, project managerów oraz konsultantów, doświadczonych w sprzedaży produktów i usług.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydata/Kandydatki na stanowisko:
Do obowiązków kandydata należeć będzie:
- Dbanie o obieg dokumentacji w firmie - poczta przychodząca i wychodząca,
- Opracowanie korespondencji w zakresie administracyjno-gospodarczym,
- Administracja dokumentacji przychodzącej - sprawdzanie poprawności wystawionych faktur, kontrolowanie zgodności z zaakceptowanym budżetem,
- Współpraca z innymi działami w firmie,
- Obsługa recepcji,
- Wykonywanie innych prac zleconych,
- Obsługa i zarządzanie biurem.
- Dobra znajomość jeżyka angielskiego - wymóg konieczny,
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office – Excel, Word, Power Point,
- Sumienność, dobra organizacja czasu pracy (priorytetyzacja), solidność,
- Kreatywność, umiejętność pracy pod presją czasu,
- Dokładność, skrupulatność,
- Umiejętności analityczne,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- Umowa o pracę,
- Miła atmosfera, młody zespół,
- Preferowana dyspozycyjność od zaraz.
Poznaj
Modus Sp. z o.o. Sp. Kom.
Agencja Merchandisingowa.
Realizację powierzonych nam przez Klientów zadań, prowadzi profesjonalny i kompetentny zespół pracowników, project managerów oraz konsultantów, doświadczonych w sprzedaży produktów i usług. Nasza struktura terenowa obejmuje cały kraj. Pracujemy w oparciu o wyspecjalizowanych koordynatorów i merchandiserów we wszystkich strategicznych miastach w Polsce, dbając o podnoszenie przewagi konkurencyjnej i zwiększaniu siły oddziaływania naszych Klientów.