Sekretarz kierownika urzędu
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 9481
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno-biurowym w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca wymagająca kontaktu z interesantami. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku KWP w Szczecinie. Budynek jest wyposażony w windę, jednak cały budynek i pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.Zakres zadań
- Zapewnienie obsługi sekretarsko-biurowej Gabinetu Komendanta Wojewódzkiego Policji w Szczecinie
- Prowadzenie spraw kancelaryjnych dla kierownika urzędu w zakresie przyjmowania, rozdziału i wysyłania korespondencji
- Organizowanie i przygotowywanie spotkań, narad i posiedzeń Komendanta Wojewódzkiego Policji
- Prowadzenie terminarzy wizyt, spotkań i wyjazdów służbowych Komendanta Wojewódzkiego Policji
- Prowadzenie dziennika podawczego
- Obsługa poczty elektronicznej, urządzeń informatycznych i powielających w Gabinecie Komendanta Wojewódzkiego Policji
- Zaopatrywanie Gabinetu Komendanta Wojewódzkiego Policji w Szczecinie w niezbędne druki, formularze i materiały biurowe
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Znajomość zasad precedencji i etykiety dyplomatycznej
- Znajomość organizacji i struktury Policji Polskiej i zachodniopomorskiej
- Znajomość obsługi komputera, urządzeń biurowych i środków łączności
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z pracy kancelaryjnej
- Umiejętności komunikacji
- Organizacji pracy własnej,
- Szybkiego uczenia