Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Help Desk Warszawa
Service Desk Koordynator / IT Helpdesk / Support Team Leader - Lider zespołu wsparcia

Service Desk Koordynator / IT Helpdesk / Support Team Leader - Lider zespołu wsparcia

Power Media S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2772 dni temu

Jesteśmy informatyczną spółką giełdową specjalizującą się w tworzeniu oprogramowania oraz rekrutacji i outsourcingu kadr IT. Prowadzimy również platformę księgowości internetowej ifirma.pl. Dla naszych klientów rekrutujemy głównie specjalistów z obszaru informatyki, telekomunikacji i elektroniki. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264.


Service Desk Koordynator / IT Helpdesk / Support Team Leader - Lider zespołu wsparcia

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: STL/WAW/EŁ

Dla naszego klienta poszukujemy specjalisty na stanowisko IT Helpdesk Team Leader do bezpośredniej współpracy (nie outsourcing)


Zadania:

  • zapewnienie SLA na wymaganym poziomie dla usług IT;
  • koordynowanie i harmonogramowanie pracy zespołu IT;
  • kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych;
  • nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania i przepływu informacji;
  • obsługa zgłaszanych zdarzeń w zakresie powierzonych procesów i posiadanych uprawnień;
  • przygotowywanie oraz aktualizacja dokumentacji IT;
  • prowadzenie szkoleń (dla nowych pracowników, jak również dot. nowych systemów oraz aplikacji);
  • raportowanie prac dla Klientów i przełożonych;
  • uczestnictwo w pracach projektowych i wdrożeniowych nowych rozwiązań;
  • prowadzenie dokumentacji realizowanych usług oraz dokumentacji projektów.

Wymagania:

  • umiejętność samodzielnego działania i organizacji pracy;
  • umiejętność rozwiązywania problemów i proaktywna postawa do pracy;
  • bardzo dobra znajomość usługi Active Directory;
  • certyfikaty Microsoft (MCP, MCITP, MCSA, MCSE, etc.);
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację z Klientem anglojęzycznym;
  • ukończone studia wyższe na kierunkach informatycznych;
  • umiejętność tworzenia procedur i dokumentacji technicznej oraz dokumentowania wdrażanych zmian;

Mile widziane:

  • znajomość rozwiązań MS Office365;
  • znajomość rozwiązań chmury Microsoft: Exchange On-line, OneDrive, Azure
  • certyfikaty Microsoft (MCP, MCITP, MCSA, MCSE, etc.);
  • certyfikaty z zarządzania usługami lub procesami (ITIL, Prince)
  • doświadczenie w pracy na środowisku zwirtualizowanym, podstawowa znajomość
  • zagadnień wirtualizacji (WMware, Hyper-V);

Oferujemy:

  • pracę w ciekawych, innowacyjnych projektach na rzecz międzynarodowych koncernów;
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o dowolnie wybrany model (umowa o pracę/B2B etc.);
  • możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kompetencji;
  • elastyczne godziny pracy;
  • pracę w przyjaznej atmosferze;
  • pakiet medyczny.
Zgłoszenie powinno zawierać klauzulę o ochronie danych osobowych następującej treści:


"Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu przez IFIRMA SA ( dawniej Power Media S.A.) we Wrocławiu dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)."

Jednocześnie, działając na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informujemy, że:

- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest IFIRMA SA ( dawniej Power Media S.A.) z siedziba przy ul. Grabiszynskiej 241 B, we Wroclawiu (kod pocztowy: 53-234), przy ul. Grabiszyńskiej 241 B, we Wrocławiu (kod pocztowy: 53-234),
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia tego i przyszłych procesów rekrutacji,
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

Więcej informacji na stronie www.power.com.pl/proces-rekrutacji/jobs