Jesteśmy informatyczną spółką giełdową specjalizującą się w tworzeniu oprogramowania oraz rekrutacji i outsourcingu kadr IT. Prowadzimy również platformę księgowości internetowej ifirma.pl. Dla naszych klientów rekrutujemy głównie specjalistów z obszaru informatyki, telekomunikacji i elektroniki. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264.
Service Desk Koordynator / IT Helpdesk / Support Team Leader - Lider zespołu wsparcia
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: STL/WAW/EŁ
Dla naszego klienta poszukujemy specjalisty na stanowisko IT Helpdesk Team Leader do bezpośredniej współpracy (nie outsourcing)
Zadania:
- zapewnienie SLA na wymaganym poziomie dla usług IT;
- koordynowanie i harmonogramowanie pracy zespołu IT;
- kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych;
- nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania i przepływu informacji;
- obsługa zgłaszanych zdarzeń w zakresie powierzonych procesów i posiadanych uprawnień;
- przygotowywanie oraz aktualizacja dokumentacji IT;
- prowadzenie szkoleń (dla nowych pracowników, jak również dot. nowych systemów oraz aplikacji);
- raportowanie prac dla Klientów i przełożonych;
- uczestnictwo w pracach projektowych i wdrożeniowych nowych rozwiązań;
- prowadzenie dokumentacji realizowanych usług oraz dokumentacji projektów.
Wymagania:
- umiejętność samodzielnego działania i organizacji pracy;
- umiejętność rozwiązywania problemów i proaktywna postawa do pracy;
- bardzo dobra znajomość usługi Active Directory;
- certyfikaty Microsoft (MCP, MCITP, MCSA, MCSE, etc.);
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację z Klientem anglojęzycznym;
- ukończone studia wyższe na kierunkach informatycznych;
- umiejętność tworzenia procedur i dokumentacji technicznej oraz dokumentowania wdrażanych zmian;
Mile widziane:
- znajomość rozwiązań MS Office365;
- znajomość rozwiązań chmury Microsoft: Exchange On-line, OneDrive, Azure
- certyfikaty Microsoft (MCP, MCITP, MCSA, MCSE, etc.);
- certyfikaty z zarządzania usługami lub procesami (ITIL, Prince)
- doświadczenie w pracy na środowisku zwirtualizowanym, podstawowa znajomość
- zagadnień wirtualizacji (WMware, Hyper-V);
Oferujemy:
- pracę w ciekawych, innowacyjnych projektach na rzecz międzynarodowych koncernów;
- stabilne zatrudnienie w oparciu o dowolnie wybrany model (umowa o pracę/B2B etc.);
- możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kompetencji;
- elastyczne godziny pracy;
- pracę w przyjaznej atmosferze;
- pakiet medyczny.