Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista do Sekcji Wdrażania

FALLWORK Sp zo.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2496 dni temu
FallWork Sp z o.o.
To jedna z wiodących firm branży agencji pracy i doradztwa personalnego. Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi - w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania - pracy tymczasowej, rekrutacji specjalistycznych na stanowiska wyższego szczebla, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.

Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Specjalista do Sekcji Wdrażania
Miejsce pracy: Warszawa - Nr ref.: S/WDR/23/SPEC/17
Opis stanowiska:
  • opiniowanie w wyznaczonych terminach wzorów dokumentów niezbędnych do wdrażania POIR i ich zmian
  • przygotowanie i aktualizowanie dokumentów wdrożeniowych 
  • weryfikacja i przygotowanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami
  • wnioskowanie o rozwiązanie umów z beneficjentami
  • monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami:
  • weryfikacja danych, dokumentów, sprawozdań dostarczanych przez beneficjentów
  • kontrola merytoryczna sprawozdań beneficjentów oraz wniosków o płatność
  • weryfikacja wniosków o płatność oraz przygotowywanie rekomendacji płatności
  • prowadzenie ewidencji zobowiązań i płatności
  • współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie narzędzi informatycznych wspomagających wdrażanie
  • udział w kontroli projektów
  • udział w monitorowaniu wartości środków zakontraktowanych i wydatkowanych w ramach projektów oraz postępu rzeczowego i efektów projektów
  • udział w przygotowaniu danych i dokumentów na potrzeby sprawozdawczości, monitorowania i ewaluacji projektów
  • opracowywanie założeń do realizacji  instrumentów wsparcia dla przedsiębiorców, inicjowanie zmian przepisów w tym zakresie
  • przygotowanie i przeprowadzanie działań informatyczno-promocyjnych w zakresie wdrażanych działań
  • przygotowywanie dokumentacji dotyczących wyboru wykonawców usług przy realizacji zadań
  • wykonywanie innych zadań zgodnie z poleceniem przełożonego
  • współpraca w zakresie realizacji powierzonych zadań
  • udzielanie informacji innym pracownikom w zakresie realizowanych zadań
  • prowadzenie archiwizacji dokumentów
Wymagania:

Konieczne:

  • wykształcenie wyższe (minimum licencjat)
  • doświadczenie zawodowe - 3 lata
  • doświadczenie w zakresie wdrażania programów/projektów
  • znajomość systemu wdrażania funduszy strukturalnych
  • znajomość zasad pomocy publicznej
  • podstawowa znajomość ustawy pzp, ustawy o finansach publicznych, prawa cywilnego 
  • sprawna obsługa aplikacji komputerowych (pakiet MS Office), w tym MS Exel na poziomie średniozaawansowanym,
  • umiejętność współpracy, organizacji  i planowania
  • zdolność analitycznego myślenia
  • gotowość do podróży służbowych
  • niekaralność za umyślne przestępstwa przeciwko mieniu lub dokumentom

Pożądane:

  • wykształcenie: wyższe magisterskie w dziedzinie ekonomii, prawa lub pokrewnych, ew. studia podyplomowe z  ww. dziedzin
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej
  • minimum 3 lata doświadczenia w pracy związanej z przygotowywaniem lub wdrażaniem programów/projektów
  • doświadczenie w zakresie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego
  • wiedza w zakresie sposobów i warunków świadczenia usług proinnowacyjnych
  • znajomość środowiska instytucji otoczenia biznesu
  • znajomość zasad rachunkowości
  • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
  • praktyczna znajomość pzp
  • MS Exel poziom zaawansowany (samodzielne generowanie wybranych grup danych, projektowanie ich formatu)
  • prawo jazdy kat. B (czynne - samochody osobowe)
Oferujemy:
  • umowę o pracę
  • konkurencyjne warunki finansowe 
  • udział w interesujących projektach
  • pracę w Instytucji o profilu finansowym w centralnej lokalizacji  Warszawy 

 

* Oferta pracy tymczasowej

 

Podobne oferty