- Ogłoszenie nr: 165228
- Data ukazania się ogłoszenia: 10 grudnia 2014 r.
Urząd Zamówień Publicznych w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista do spraw legislacji
- w Wydziale Legislacji Departamentu Prawnego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowywanie projektów aktów normatywnych oraz innych dokumentów rządowych, w tym projektów założeń projektów ustaw, dot. zamówień publicznych oraz uczestniczenie w uzgadnianiu tych projektów w celu zapewnienia spójności z obowiązujacym prawem, w tym przygotowywanie tekstów regulacyjnych do projektów założeń projektów ustaw oraz tekstów uzasadnień wraz z oceną skutków regulacji,
- opiniowanie, pod względem prawnym i redakcyjnym, projektów aktów normatywnych i dokumentów rządowych inicjowanych przez organy administracji rządowej w celu właściwego przygotowania projektu,
- ocenianie zgodności projektów aktów prawnych oraz projektów założeń projektów ustaw inicjowanych przez organy administracji rządowej z prawem UE oraz zasadami techniki prawodawczej i systemem prawa w celu zapewnienia zgodności z przepisami prawa wspólnotowego oraz polskim systemem prawnym,
- opracowywanie tekstów jednolitych aktów normatywnych innych niż ustawa pozostających w zakresie właściwości Prezesa Urzędu,
- uczestniczenie w posiedzeniach Komisji Prawniczej oraz w konferencjach uzgodnieniowych projektów aktów normatywnych w celu właściwego merytorycznego i formalnego przygotowania danego projektu oraz usunięcia rozbieżności stanowisk,
- uczestniczenie w posiedzeniach komisji sejmowych oraz komisji senackich rozpatrujących projekty ustaw związane z systemem zamówień publicznych w celu dostarczenia informacji, które umożliwią właściwe rozpatrzenie projektu,
- podejmowanie czynności związanych z wystąpieniami podmiotów wykonujących działalność lobbingową w celu realizacji obowiązków wynikających z zarządzenia Prezesa UZP ws. postępowania pracowników UZP z podmiotami wykonującymi zawodową działalność lobbingową oraz podmiotami wykonującymi bez wpisu do rejestru czynności w zakresie zawodowej działalności lobbingowej,
- redagowanie i aktualizowanie serwisu informacyjnego UZP w zakresie działu „Legislacja” z wykorzystaniem systemu zarządzania treścią (CMS) Plone, w celu zapewnienia powszechnego dostępu do aktów prawnych dot. systemu zamówień publicznych oraz w celu umożliwienia zgłoszenia zainteresowania pracami nad projektami aktów prawnych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- uczestnictwo w spotkaniach, konferencjach uzgodnieniowych, posiedzeniach komisji prawniczej, komisji
i podkomisji sejmowych i senackich,
- telefoniczne kontakty z klientem zewnętrznym,
- praca biurowa przy komputerze.
- miejsce pracy: pokój wieloosobowy, klimatyzowany na V piętrze, drzwi wewnętrzne i do pokoi biurowych
o szer. 90 cm bez progów,
- Urząd Zamówień Publicznych wynajmuje 4 piętra w budynku 8-piętrowym,
- na każdym piętrze wynajmowanej przez Urząd powierzchni znajduje się toaleta dla osób niepełnosprawnych,
- w budynku jest 5 wind,
- wejście do budynku przez drzwi dwuskrzydłowe,
- budynek dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe prawnicze
- pozostałe wymagania niezbędne:
- aplikacja legislacyjna albo 2 lata pracy związanej z opracowywaniem aktów prawnych,
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,
- znajomość przepisów prawa UE w zakresie zamówień publicznych,
- znajomość procesu legislacyjnego,
- znajomość zasad techniki prawodawczej,
- umiejętność samodzielnego przygotowania projektu aktu prawnego,
- umiejętność samodzielnego przygotowania projektu założeń projektu ustawy,
- umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
- umiejętność dobrej organizacji pracy.
- 1 rok doświadczenia w administracji publicznej,
- ukończone studia podyplomowe w zakresie legislacji,
- znajomość j. angielskiego na poziomie B2,
- umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych lub stresowych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów