Twój zakres obowiązków: Realizacja zadań BHP zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami; Inicjowanie działań oraz wdrażanie proponowanych rozwiązań w zakresie BHP; Koordynacja działań naprawczych i doskonalących; Przeprowadzanie szkoleń wstępnych, okresowych oraz tematycznych;...
Twój zakres obowiązków Wykonywanie zadań służby BHP; Inicjowanie działań i opiniowanie proponowanych rozwiązań w zakresie BHP; Wsparcie dla przypisanych obiektów pod kątem BHP; Wizyty na obiektach zgodnie z opracowanym harmonogramem (70% pracy w terenie: Warszawa-Łódź-Poznań lub...
Jakie zadania na Ciebie czekają? Realizacja zadań w zakresie BHP; Administracja i koordynacja szkoleń BHP; Mapowanie wypadków i zdarzeń potencjalnie wypadkowych; Tworzenie prezentacji i statystyk BHP; Proaktywna współpraca z działami firmy, instytucjami zewnętrznymi i organami nadzoru...
Twój zakres obowiązków Wykonywanie zadań służby BHP zgodnie z rozporządzeniem, tj. szkolenia, opiniowanie, audyty, postępowania powypadkowe oraz inne; Inicjowanie działań oraz wdrażanie proponowanych rozwiązań w zakresie BHP; Koordynacja działań naprawczych i doskonalących;...
Twój zakres obowiązków: Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów, zasad BHP; Prowadzenie, kontrola i nadzór szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy; Wsparcie w zadaniach dotyczących bieżących spraw związanych z przestrzeganiem zasad BHP; Opracowywaniu ocen ryzyka...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Twój zakres obowiązków: Koordynowanie, przygotowywanie, wdrażanie i zarządzanie programami BHP, politykami, procedurami i pozwoleniami w celu zapewnienia realizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; Koordynowanie i utrzymywanie odpowiednich dzienników i dokumentacji BHP, w tym zgłaszanie...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: przeprowadzanie postępowań w sprawie badania okoliczności i przyczyn wypadków w organizacji, w tym postępowania w obszarze zarządzanym przez PKP PLK S.A. planowanie i podejmowanie działań mających na celu ograniczenie ryzyka...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków: kontrola i doradztwo w zakresie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, ppoż i ochrony środowiska na Inwestycjach; inicjowanie i koordynowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP i PPOŻ - aktywne działanie w budowaniu i promowaniu...
kontrola warunków pracy w zakresie BHP, organizacja i przeprowadzanie szkoleń wprowadzających, tworzenie dokumentacji w języku polskim i angielskim, koordynowanie realizacji zadań podwykonawców zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowywanie dokumentacji oraz...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp w jednostkach / komórkach organizacyjnych Spółki, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą, sporządzanie i przedstawianie...
Specjalista ds Administracji Personalnej, Bezpieczenstwa i Higieny Pracy
Specjalista ds Administracji Personalnej, Bezpieczenstwa i Higieny Pracy
Luxoft
Kraków
praca stacjonarna
3478 dni temu
Luxoft
is an emerging global leader in high-end software application development.
Luxoft is a global IT outsourcing and software development company with 7000 employees across 19 locations. It was recently recognized as Leading Central and Eastern European Service Provider in the 2010 Global Services 100 list. Luxoft is famous for flexible delivery models, world's best IT talent pool, low attrition rates, best-of-breed processes and highest security and quality standards.
Luxoft is trusted long-term partner for world class leaders such as
Avaya, Boeing, Dell, Deutsche Bank, IBM.
Currently we are looking for
Currently we are looking for
Specjalista ds Administracji Personalnej, Bezpieczenstwa i Higieny Pracy
VR-8098
Specjalista ds Administracji Personalnej, Bezpieczenstwa i Higieny Pracy
Miejsce pracy: Krakow
Nr Ref.: VR-8098
Luxoft - Leading Central and Eastern European IT Service Provider. Learn more about Luxoft at www.luxoft.com
Responsibilities:
Obszar Administracji Personalnej:
sporządzanie dokumentów kadrowych
współpraca z firmą zewnętrzną przy naliczaniu wynagrodzeń pracowników
dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji w związku ze współpracą z ZUS, US, GUS
administracja benefitami pracowniczymi
Obszar Bezpieczenstwa i Higieny Pracy:
monitorowanie stanu bezpieczeństwa w firmie
proponowanie i wdrażanie zmian mających na celu poprawę bezpieczeństwa pracy
wdrażanie regulaminów, instrukcji oraz standardów postępowań w zakresie BHP
przeprowadzanie szkoleń dla pracowników
Requirements:
min. roczne doswiadczenie na stanowisku zwiazanym z admisitracja personalna
Twój zakres obowiązków: Realizacja zadań BHP zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami; Inicjowanie działań oraz wdrażanie proponowanych rozwiązań w zakresie BHP; Koordynacja działań naprawczych i doskonalących; Przeprowadzanie szkoleń wstępnych, okresowych oraz tematycznych;...
Twój zakres obowiązków Wykonywanie zadań służby BHP; Inicjowanie działań i opiniowanie proponowanych rozwiązań w zakresie BHP; Wsparcie dla przypisanych obiektów pod kątem BHP; Wizyty na obiektach zgodnie z opracowanym harmonogramem (70% pracy w terenie: Warszawa-Łódź-Poznań lub...
Jakie zadania na Ciebie czekają? Realizacja zadań w zakresie BHP; Administracja i koordynacja szkoleń BHP; Mapowanie wypadków i zdarzeń potencjalnie wypadkowych; Tworzenie prezentacji i statystyk BHP; Proaktywna współpraca z działami firmy, instytucjami zewnętrznymi i organami nadzoru...
Twój zakres obowiązków Wykonywanie zadań służby BHP zgodnie z rozporządzeniem, tj. szkolenia, opiniowanie, audyty, postępowania powypadkowe oraz inne; Inicjowanie działań oraz wdrażanie proponowanych rozwiązań w zakresie BHP; Koordynacja działań naprawczych i doskonalących;...
Twój zakres obowiązków: Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów, zasad BHP; Prowadzenie, kontrola i nadzór szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy; Wsparcie w zadaniach dotyczących bieżących spraw związanych z przestrzeganiem zasad BHP; Opracowywaniu ocen ryzyka...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Twój zakres obowiązków: Koordynowanie, przygotowywanie, wdrażanie i zarządzanie programami BHP, politykami, procedurami i pozwoleniami w celu zapewnienia realizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; Koordynowanie i utrzymywanie odpowiednich dzienników i dokumentacji BHP, w tym zgłaszanie...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: przeprowadzanie postępowań w sprawie badania okoliczności i przyczyn wypadków w organizacji, w tym postępowania w obszarze zarządzanym przez PKP PLK S.A. planowanie i podejmowanie działań mających na celu ograniczenie ryzyka...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków: kontrola i doradztwo w zakresie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, ppoż i ochrony środowiska na Inwestycjach; inicjowanie i koordynowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP i PPOŻ - aktywne działanie w budowaniu i promowaniu...
kontrola warunków pracy w zakresie BHP, organizacja i przeprowadzanie szkoleń wprowadzających, tworzenie dokumentacji w języku polskim i angielskim, koordynowanie realizacji zadań podwykonawców zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowywanie dokumentacji oraz...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp w jednostkach / komórkach organizacyjnych Spółki, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą, sporządzanie i przedstawianie...