Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla Naszego Klienta poszukujemy osoby zainteresowanej podjęciem pracy na stanowisku:
Specjalista ds. administracyjnych i obsługi klienta
Miejsce pracy: Poznań
Specjalista ds. administracyjnych i obsługi klienta
Miejsce pracy: wielkopolskie/ Poznań
Nr Ref.: SAO/07/2016/PZN
TASKS
- Collaborate with sales teams to understand customer requirements, to promote the sale of company products, and to provide sales support.
- Keep records of purchases, sales, and requisitions.
- Compile daily lists of leads and delegate individual leads to sales team associates
- Maintain an organized and accessible file system for administrative and sales professionals
- Handle all administrative duties for the organization and scheduling of client meetings and conferences
- Follow up with clients on the telephone for administrative purposes
- Provide administrative assistance to executives and management team members as required
- Perform data entry duties with regard to sales figures, metrics and other key data
- Create and process sales orders in a timely fashion
- Report unusual activity to supervisors
- Expedite requests for rush orders and alter sales orders and shipping data as needed
REQUIREMENTS
- High school diploma required
- Associate Degree in Business or related field preferred
- Proficiency in English (C1 or C2)
- Other European language would be an additional asset (preferably German)
- Clerical experience in a high-volume office highly desired
- Ability to multitask and switch focus quickly
- Proficient with common computer programs, including Microsoft Office
- Excellent 10-key and typing accuracy
WE OFFER
- Attractive remuneration
- Employing directly by the company