Specjalista ds. analiz w Departamencie Badań i Analiz Opinii Klientów (Voice of Customer)
Wrocław
Nr Ref.: SA/VOC/2014
zakres obowiązków:
- gromadzenie danych dotyczących głosu Klienta z różnych punktów styku na linii Klient - Bank
- analiza ilościowa i jakościowa pozyskanych danych ze źródeł pierwotnych (własne analizy) oraz wtórnych (dane dostępne z innych źródeł)
- wsparcie departamentu w pracach operacyjnych (m.in.: prowadzenie badań, mapowanie procesów związanych z obsługą Klienta w Banku, etc.)
wymagania:
- wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów
- bardzo dobra znajomość programu MS Excel
- zdolność analitycznego wnioskowania i syntetycznego prezentowania danych
- znajomość tematyki relacyjnych baz danych
- bardzo dobra znajomość języka SQL
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- samodzielność i odpowiedzialność w realizacji zadań
- prywatną opiekę medyczną
- pakiet benefitów
- przyjazną atmosferę pracy
- możliwość rozwoju poprzez uczestnictwo w ciekawych projektach
- specjalistyczne szkolenia związane z zakresem obowiązków