Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: SA/2015/09
- Dokonywanie niezależnej i obiektywnej oceny zgodności działań i procesów w Spółce zgodnie z oczekiwaniami Właściciela oraz przepisami praca, procedurami wewnętrznymi i międzynarodowymi standardami,
- Dokonywanie oceny obowiązujących procedur regulujących działalność audytowanych obszarów,
- Identyfikowanie i analizowanie ryzyk występujących w audytowanych obszarach,
- Przeprowadzanie audytów zgodnie z rocznym planem oraz zleconych ad hoc,
- Przeprowadzanie procesu audytowego: kontrola dokumentacji źródłowej, sporządzanie raportów i archiwizacja dokumentów,
- Przygotowywanie harmonogramu oraz zakresu rocznego planu wykonywania audytów w Spółce,
- Testowanie systemu wewnętrznej kontroli finansowej.
- Wykształcenia wyższego o profilu: ekonomicznym, technicznych lub prawniczym,
- Minimum 3-letniego doświadczenie na stanowisku – Audytora Wewnętrznego,
- Certyfikatu Audytora Wewnętrznego lub certyfikatu audytorskiego np. CIA, CISA, CGAP,
- Bardzo dobrej znajomość programów MS Office, w szczególności program Excel oraz Word,
- Wysoko rozwiniętych zdolności analityczne,
- Umiejętności zarządzania informacją,
- Komunikatywności.
- Pracę w organizacji z branży energetycznej, o ustabilizowanej sytuacji na rynku,
- Atrakcyjne wynagrodzenie + dodatkowe benefity,
- Możliwości rozwoju kompetencji zawodowych,
- Miłą i profesjonalną atmosferę pracy.