Specjalista ds. Badań w Departamencie Voice of Customer (Badań i Analiz Opinii Klientów)
Wrocław
- koordynowanie procesem gromadzenia i analizy danych dotyczących głosu Klienta z różnych punktów styku na linii Klient - Bank
- projektowanie i realizowanie projektów badawczych dotyczących satysfakcji i lojalności Klientów (NPS, CSAT, CES)
- ścisła współpraca z Działami: Sprzedaży, Marketingu, Rozwoju Produktów Bankowych, Call Center i CRM
- mapowanie doświadczeń procesów związanych z obsługą Klienta
- rekomendowanie zmian w aktualnie funkcjonujących procesach obsługi Klienta w Banku
- aktywny udział we wdrażaniu nowych usług bankowych dla Klientów
- raportowanie wyników badań i analiz do dyrektora departamentu
- preferowane doświadczenie zawodowe w agencji badawczej lub dziale badań oraz wiedza w zakresie zagadnień badawczych
- doświadczenie w prowadzeniu projektów związanych w badaniem satysfakcji klienta będzie dodatkowym atutem
- wykształcenie wyższe (preferowane: socjologia, marketing lub pokrewne)
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności programu Excel i Power Point)
- umiejętność samodzielnego organizowania pracy własnej
- umiejętności wnioskowania i syntetycznego prezentowania danych
- umiejętność pracy zespołowej
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne (komunikatywność, umiejętność aktywnego słuchania, łatwość nawiązywania relacji)
- znajomość j.angielskiego umożliwiająca sporządzanie dokumentacji i raportów z badań (preferowany poziom B1-B2)
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- samodzielność i odpowiedzialność w realizacji zadań
- prywatną opiekę medyczną
- pakiet benefitów
- przyjazną atmosferę pracy
- możliwość doskonalenia zawodowego poprzez uczestnictwo w ciekawych projektach w strukturach dynamicznie rozwijającej się organizacji