Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. operacji dokumentowych

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zapewniamy klientom kompleksową obsługę produktów finansowania handlu,akredytywy dokumentowe i inkasa,kontaktujemy się z klientami w celu ustalenia szczegółów transakcji,wspieramy merytorycznie klientów i jednostki sprzedażowe banku,analizujemy dokumenty...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Specjalista ds. Inwestycji Finansowych Wrocław
Specjalista ds. finansowego rozliczania inwestycji

Specjalista ds. finansowego rozliczania inwestycji

Zarząd Inwestycji Miejskich
Wrocław
praca stacjonarna
2625 dni temu

Ogłoszenie numer: 1552930, z dnia 2017-03-01

Zarząd Inwestycji Miejskich
ogłasza nabór na wolne urzędnicze

Specjalista ds. finansowego rozliczania inwestycji

Miejsce pracy: Wrocław

 

Wymagania

Kandydatem na wolne urzędnicze stanowisko może być osoba, która:

  • posiada obywatelstwo polskie lub
  • posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.),
  • posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • cieszy się nieposzlakowaną opinią,
  • posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej określonym stanowisku.

Wymagania niezbędne:

  • posiada wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, ekonomia,
  • posiada minimum roczne doświadczenie w Dziale Finansowo-Księgowym w jednostkach działających w oparciu o ustawę o Finansach publicznych,
  • posiada bardzo dobrą znajomość rozliczania procesu inwestycyjnego finansowanego ze środków samorządowych oraz środków zewnętrznych tj. UE, EOG i dotacji państwowych,
  • posiada bardzo dobrą znajomość ustaw: o Rachunkowości, o Finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustaw,
  • posiada umiejętność prawidłowego interpretowania i stosowania przepisów,
  • posiada umiejętność koordynowania i organizowania pracy oraz bardzo dobre umiejętności analityczne,
  • posiada bardzo dobrą znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office (Excel) oraz programów użytkowych w zakresie finansów i księgowości.

Wymagania dodatkowe:

  • w zakresie umiejętności zawodowych:
    • umiejętność prowadzenia korespondencji służbowej,
    • znajomość programów użytkowych w zakresie finansów i księgowości,
  • w zakresie predyspozycji osobowościowych:
    • odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych,
    • umiejętność podejmowania decyzji i samodzielność,
    • dbałość o szczegóły,
    • umiejętność pracy w zespole, otwartość,
    • zdolność nadawania priorytetu sprawom ważnym,
    • odporność na stres.

Zakres podstawowych zadań i obowiązków służbowych:

  • W zakresie powierzonych do finansowego rozliczania inwestycji:
    • analizowanie i rozliczanie umów zawieranych przez ZIM w układzie zadaniowym,
    • prowadzenie ewidencji faktur w powiązaniu z rejestrem wydatków na poszczególne zadania w formie kartotek inwestycyjnych,
    • sprawdzanie kompletności  faktur zatwierdzonych pod względem merytorycznym,
    • sprawdzanie faktur pod wyglądem formalno-rachunkowym,,
    • dokonywanie dekretacji księgowej faktur zatwierdzonych pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym,
    • przedkładanie faktur do zatwierdzenia do zapłaty,
    • przygotowywanie przelewów na płatności bezgotówkowe,
    • dekretowanie zrealizowanych przelewów wg wyciągów bankowych,
    • kontrolowanie i rozliczanie umów wg zadań inwestycyjnych i wg poniesionych nakładów,
    • dokonywanie wszelkich rozliczeń finansowych kontrahentów zaangażowanych w realizację zadań,
    • bieżące uzgadnianie zapisów w kartotekach z księgowością analityczną w celu rzetelnego przygotowania danych do sprawozdawczości budżetowej z wykonania wydatków budżetowych,
    • przygotowywanie informacji do opracowań z działalności jednostki,
    • ewidencjonowanie zaangażowania do celów sprawozdawczych,
    • prowadzenie kart inwestycji na potrzeby podatku VAT,
    • rozliczanie procesu inwestycyjnego według zadań, zakończone dokumentem PT przekazanym do użytkownika obiektu i przez niego potwierdzonym,
    • przygotowywanie do archiwum dokumentów z zakresu prowadzonych i zakończonych inwestycji,
    • prowadzenie i archiwizowanie korespondencji w zakresie powierzonych prac,
    • sporządzanie sprawozdawczości GUS.
  • Obsługa systemu bankowego, zgodnie z uprawnieniami użytkownika.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. operacji dokumentowych

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zapewniamy klientom kompleksową obsługę produktów finansowania handlu,akredytywy dokumentowe i inkasa,kontaktujemy się z klientami w celu ustalenia szczegółów transakcji,wspieramy merytorycznie klientów i jednostki sprzedażowe banku,analizujemy dokumenty...