Zadania: Realizacja strategii marketingowej i eventowej na żywo oraz koncepcji eventowych; Wdrażanie strategii promocji sprzedaży, koordynowanie koncepcji promocji sprzedaży; Odpowiedzialność za planowanie wydarzeń, promocji sprzedaży i programów lojalnościowych na poziomie regionalnym;...
Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Obowiązki: Tworzenie kampanii reklamowych dla kilku spółek; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy; Analiza rynku i konkurencji; Zarządzanie stronami firmowymi oraz social mediami; Prowadzenie działań promocyjnych (B2B oraz B2C) Współpraca z interesariuszami firmy (pracownikami oraz firmami...
współpraca przy tworzeniu materiałów reklamowych; zamieszczanie informacji tekstowych i graficznych na stronie internetowej i w aplikacji; tworzenie projektów graficznych; współpraca z firmami zewnętrznymi (drukarnie)
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Komunikacja z klientami w jęz. UKR/RUS; Tworzenie ofert w języku rosyjskim; Zamieszczanie ofert handlowych na rosyjskojęzycznych portalach ogłoszeniowych; Aktywne wyszukiwanie firm i nawiązywanie długofalowej współpracy; Podstawowa obróbka zdjęć oraz aktualizacja stron internetowych;...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Chcemy, abyś razem z nami: sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych; nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi; zajmował/a bieżącą obsługą klientów w tym działania windykacyjne; po kompleksowym wdrożeniu doradzał/a w zakresie produktów i...
Główne obowiązki: Organizacja wydarzeń korporacyjnych, z zakresu kojarzenia przedsiębiorców (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze) i informacyjno-promocyjnym (seminaria, konferencje, szkolenia, fora biznesowe, wizyty studyjne) w kraju i za granicą. Udział w realizacji...
Poszukujemy samodzielnej i otwartej na nowe wyzwania osoby do zespołu Działu Społeczności Uczących Się. W dziale tym, jako grupa ekspertów różnorodnych dziedzin, tworzymy i promujemy rozwiązania edukacyjne zwiększające zainteresowanie nauką oraz nią inspirowane. Prototypujemy i...
Na co dzień w naszym zespole:planujesz i kupujesz kampanie reklamowe w mediach cyfrowych i tradycyjnych (zarówno bezpośrednio u wydawców, jak i za pośrednictwem domu mediowego),przygotowujesz rekomendacje, prezentacje strategii mediowych i analizy prowadzonych działań,negocjujesz z wydawcami...
Wydawnictwo Edgard istnieje od 1996 roku, jest czołowym wydawcą publikacji do nauki języków obcych, poradników z serii Samo Sedno oraz edukacyjnej serii dla dzieci Kapitan Nauka.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
opracowywanie i realizacja planów marketingowych
organizacja i realizacja kampanii promocyjnych, sprzedażowych oraz targów
budowanie pozycji marki i realizacja strategii z zakresu PR
współpraca z działem redakcji i działem handlowym wydawnictwa przy realizacji zadań marketingowych, promocyjnych i PR
analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych oraz cykliczne raportowanie wykonania projektów
nadzór nad przygotowywaniem okładek publikacji
badania i analiza trendów rynkowych i konsumentów
Wymagania:
bardzo dobra znajomość zagadnień marketingowych w zakresie promocji książek
minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w branży wydawniczej, w prowadzeniu działań marketingowych, także w Internecie i social media
umiejętność tworzenia tekstów prasowych, reklamowych oraz haseł promocyjnych
samodzielność, komunikatywność, kreatywność i inicjatywa
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
umiejętność analitycznego myślenia
Oferujemy:
pracę w młodym, multidyscyplinarnym zespole osób
możliwość rozwoju zawodowego
udział w ciekawych projektach
przyjazną atmosferę pracy
stałe zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Zadania: Realizacja strategii marketingowej i eventowej na żywo oraz koncepcji eventowych; Wdrażanie strategii promocji sprzedaży, koordynowanie koncepcji promocji sprzedaży; Odpowiedzialność za planowanie wydarzeń, promocji sprzedaży i programów lojalnościowych na poziomie regionalnym;...
Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Obowiązki: Tworzenie kampanii reklamowych dla kilku spółek; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy; Analiza rynku i konkurencji; Zarządzanie stronami firmowymi oraz social mediami; Prowadzenie działań promocyjnych (B2B oraz B2C) Współpraca z interesariuszami firmy (pracownikami oraz firmami...
współpraca przy tworzeniu materiałów reklamowych; zamieszczanie informacji tekstowych i graficznych na stronie internetowej i w aplikacji; tworzenie projektów graficznych; współpraca z firmami zewnętrznymi (drukarnie)
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Komunikacja z klientami w jęz. UKR/RUS; Tworzenie ofert w języku rosyjskim; Zamieszczanie ofert handlowych na rosyjskojęzycznych portalach ogłoszeniowych; Aktywne wyszukiwanie firm i nawiązywanie długofalowej współpracy; Podstawowa obróbka zdjęć oraz aktualizacja stron internetowych;...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Chcemy, abyś razem z nami: sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych; nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi; zajmował/a bieżącą obsługą klientów w tym działania windykacyjne; po kompleksowym wdrożeniu doradzał/a w zakresie produktów i...
Główne obowiązki: Organizacja wydarzeń korporacyjnych, z zakresu kojarzenia przedsiębiorców (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze) i informacyjno-promocyjnym (seminaria, konferencje, szkolenia, fora biznesowe, wizyty studyjne) w kraju i za granicą. Udział w realizacji...
Poszukujemy samodzielnej i otwartej na nowe wyzwania osoby do zespołu Działu Społeczności Uczących Się. W dziale tym, jako grupa ekspertów różnorodnych dziedzin, tworzymy i promujemy rozwiązania edukacyjne zwiększające zainteresowanie nauką oraz nią inspirowane. Prototypujemy i...
Na co dzień w naszym zespole:planujesz i kupujesz kampanie reklamowe w mediach cyfrowych i tradycyjnych (zarówno bezpośrednio u wydawców, jak i za pośrednictwem domu mediowego),przygotowujesz rekomendacje, prezentacje strategii mediowych i analizy prowadzonych działań,negocjujesz z wydawcami...