Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: Tworzenie kampanii reklamowych dla kilku spółek; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy; Analiza rynku i konkurencji; Zarządzanie stronami firmowymi oraz social mediami; Prowadzenie działań promocyjnych (B2B oraz B2C) Współpraca z interesariuszami firmy (pracownikami oraz firmami...
Zadania: Realizacja strategii marketingowej i eventowej na żywo oraz koncepcji eventowych; Wdrażanie strategii promocji sprzedaży, koordynowanie koncepcji promocji sprzedaży; Odpowiedzialność za planowanie wydarzeń, promocji sprzedaży i programów lojalnościowych na poziomie regionalnym;...
współpraca przy tworzeniu materiałów reklamowych; zamieszczanie informacji tekstowych i graficznych na stronie internetowej i w aplikacji; tworzenie projektów graficznych; współpraca z firmami zewnętrznymi (drukarnie)
Who is suitable for this work? We are looking for dynamic people who have strong communication skills and use the Internet daily. This is a freelance, independent contractor position. You will have the flexibility and freedom to work from your own home, working your own hours. What does the work...
Benefit Systems S.A.Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Opis stanowiska: Utrzymanie i rozwój powierzonych produktów (troska o filozofię, wartość dla użytkownika, oparcie na potrzebach grup docelowych itp.) Monitorowanie rentowności produktów w ramach poznanej strategii cenowej; Realizowanie procesów i procedur związanych z zarządzaniem ofertą...
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za kreowanie strategii komunikacji wewnątrzsystemowej, e-mail marketing, treści edukacyjne dla użytkowników MyBenefit. Tworzenie, edytowanie i aktualizowanie contentu tekstowego oraz video. Redagowanie treści marketingowych, sprzedażowych oraz koordynowanie...
Zakres obowiązków: Rekrutacja nowych pracowników – prowadzenie procesu rekrutacyjnego od ogłoszenia oferty pracy po finalizację zatrudnienia; Zarządzanie procesami onboarding i offboarding pracowników, zapewnienie płynności tych procesów oraz dbałość o dobre wrażenie nowych i...
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS; Analiza ruchu na stronie i efektywności działań SEM; Prowadzenie powierzonych...
Arteta Sp. z o.o. prężnie rozwijająca się firma z branży FMCG, której działalność obejmuje zarządzenie, rozwój oraz dystrybucję marek Agrovita oraz Agugu poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Poszukujemy energicznych, otwartych na nowe wyzwania i przedsiębiorczych osób, które zasilą dział Marketingu i będą współuczestniczyć w rozwoju naszych marek w Polsce i na rynkach zagranicznych.
Wymagania:
wykształcenia wyższego z zakresu nauk ekonomicznych,
min. 1 rok doświadczenia pracy w dziale marketingu (również w charakterze stażysty),
biegłej znajomości języka angielskiego,
inicjatywy i samodzielności w działaniu,
solidności, doskonałej organizacji pracy i samodyscypliny,
myślenia „na tak”, umiejętności rozwiązywania problemów, brania sprawy w swoje ręce,
dynamizmu i pozytywnego myślenia
praktycznej znajomości pakietu MS Office (Word, Power Point, Excell).
Oferujemy:
różnorodną i ciekawą pracę w dynamicznej organizacji,
możliwość zdobycia doświadczenia w marketingu takich kategorii jak produkty spożywcze oraz babyfood,
możliwość uczestniczenia w tworzeniu od podstaw i realizacji strategii marketingowych,
możliwość rozwoju i awansu zawodowego,
przyjazną atmosferę pracy w zespole nastawionym na sukces.
Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: Tworzenie kampanii reklamowych dla kilku spółek; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy; Analiza rynku i konkurencji; Zarządzanie stronami firmowymi oraz social mediami; Prowadzenie działań promocyjnych (B2B oraz B2C) Współpraca z interesariuszami firmy (pracownikami oraz firmami...
Zadania: Realizacja strategii marketingowej i eventowej na żywo oraz koncepcji eventowych; Wdrażanie strategii promocji sprzedaży, koordynowanie koncepcji promocji sprzedaży; Odpowiedzialność za planowanie wydarzeń, promocji sprzedaży i programów lojalnościowych na poziomie regionalnym;...
współpraca przy tworzeniu materiałów reklamowych; zamieszczanie informacji tekstowych i graficznych na stronie internetowej i w aplikacji; tworzenie projektów graficznych; współpraca z firmami zewnętrznymi (drukarnie)
Who is suitable for this work? We are looking for dynamic people who have strong communication skills and use the Internet daily. This is a freelance, independent contractor position. You will have the flexibility and freedom to work from your own home, working your own hours. What does the work...
Benefit Systems S.A.Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Opis stanowiska: Utrzymanie i rozwój powierzonych produktów (troska o filozofię, wartość dla użytkownika, oparcie na potrzebach grup docelowych itp.) Monitorowanie rentowności produktów w ramach poznanej strategii cenowej; Realizowanie procesów i procedur związanych z zarządzaniem ofertą...
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za kreowanie strategii komunikacji wewnątrzsystemowej, e-mail marketing, treści edukacyjne dla użytkowników MyBenefit. Tworzenie, edytowanie i aktualizowanie contentu tekstowego oraz video. Redagowanie treści marketingowych, sprzedażowych oraz koordynowanie...
Zakres obowiązków: Rekrutacja nowych pracowników – prowadzenie procesu rekrutacyjnego od ogłoszenia oferty pracy po finalizację zatrudnienia; Zarządzanie procesami onboarding i offboarding pracowników, zapewnienie płynności tych procesów oraz dbałość o dobre wrażenie nowych i...
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS; Analiza ruchu na stronie i efektywności działań SEM; Prowadzenie powierzonych...