• Obsługa połączeń telefonicznych / e-maili od klientów;
• Kompleksowa obsługa klientów;
• Prowadzenie ewidencji wszystkich zapytań klientów w systemie raportowania;
• Analizowanie i odpowiadanie na najczęściej zgłaszane zapytania;
• Biegła znajomość jednego z języków: słoweński, czeski, słowacki;
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
• Doskonałe umiejętności komunikacyjne;
• Znajomość pakietu MS Office;
• Mile widziane doświadczenie w zakresie wsparcia technicznego;
• Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia;
• Rozbudowana ścieżka kariery oraz szeroki zakres szkoleń;
• Praca w międzynarodowym środowisku;
• Pomagamy w relokacji.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.