Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży turystycznej z j. niemieckim
Job location: Kraków
Nr ref.: 6-26-22478/PC
Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji z branży turystycznej, poszukujemy komunikatywnych i otwartych na nowe doświadczenia Kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży turystycznej z j.niemieckim
Zakres obowiązków:
- telefoniczna i mailowa obsługa klientów indywidualnych z jezykiem niemieckim
- kreatywne rozwiązywanie trudności klientów centrum
- utrzymywanie bardzo dobrych relacji z Klientami centrum
Zakres obowiązków:
- telefoniczna i mailowa obsługa klientów indywidualnych z jezykiem niemieckim
- kreatywne rozwiązywanie trudności klientów centrum
- utrzymywanie bardzo dobrych relacji z Klientami centrum
Requirements:
- dobra znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
- kreatywność
- komunikatywność
- umiejętność pracy pod wpływem stresu i presji czasu
- mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- znajomość branży turystycznej będzie dodatkowym atutem
- gotowość do pracy w systemie zmianowym
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
- kreatywność
- komunikatywność
- umiejętność pracy pod wpływem stresu i presji czasu
- mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- znajomość branży turystycznej będzie dodatkowym atutem
- gotowość do pracy w systemie zmianowym
Benefits:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- rozwój osobisty w ramach centrum
- szkolenia z zakresu obsługi klienta
- bardzo dobry pakiet socjalny
- dodatkowe bonusy
- pracę w młodym i dyamicznym zespole
- pakiet relokacyjny dla osób spoza Krakowa
- możliwość awansu już po 8 miesiącach
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w formacie Word z podanym numerem referencyjnym w tytule maila.
Jeśli odbył/a już Pani/Pan rozmowę kwalifikacyjną w Grafton, prosimy o kontakt z konsultantem, który to spotkanie prowadził (najlepiej poprzez e-mail).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- rozwój osobisty w ramach centrum
- szkolenia z zakresu obsługi klienta
- bardzo dobry pakiet socjalny
- dodatkowe bonusy
- pracę w młodym i dyamicznym zespole
- pakiet relokacyjny dla osób spoza Krakowa
- możliwość awansu już po 8 miesiącach
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w formacie Word z podanym numerem referencyjnym w tytule maila.
Jeśli odbył/a już Pani/Pan rozmowę kwalifikacyjną w Grafton, prosimy o kontakt z konsultantem, który to spotkanie prowadził (najlepiej poprzez e-mail).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".