Naszym Klientem jest renomowana firma produkująca komponenty dla branży
motoryzacyjnej.
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Logistyki
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Nr Ref.: 3432
Nr Ref.: 3432
Zadania:
- ścisła współpraca z Klientem,
- zarządzanie zamówieniami od Klienta,
- nadzór nad poprawnością zamówień w systemie SAP, weryfikacja niezgodności,
- obsługa wysyłki wyrobu do Klienta – zamawianie transportu,
- współpraca z Działem Produkcji.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, mile widziane z obszaru logistyki,
- doświadczenia na podobnym stanowisku w Firmie motoryzacyjnej,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego – swobodna komunikacja z Klientem,
- bardzo dobra znajomość MS Office,
- znajomość systemu SAP będzie dużym atutem,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- umiejętności ustalania priorytetów, zdolności organizacyjne, samodzielność,
- elastyczność, energia, nastawienie na szukanie rozwiązań.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie w stabilnej firmie,
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i wiedzy,
- bogaty pakiet socjalny,
- pracę przy użyciu nowoczesnych technologii,
- możliwość pracy zdalnej,
- możliwość rozwoju zawodowego w ramach międzynarodowej grupy,
- dobrą organizację i atmosferę pracy.
Posiadamy certyfikat na prowadzenie działalności w zakresie agencji zatrudnienia - wpis pod numerem 14300.
Horyzont Doradztwo Personalne Sp. z o.o.
ul. Zwycięstwa 16/18/16
44-100 Gliwice
tel 032 775 57 12
www.horyzont.pl