Zadania:
• Obsługa stałych oraz pozyskiwanie nowych Klientów na terenie krajów francuskojęzycznych w branży systemów wystawienniczych (flagi, bannery)
• Kontakt z klientami firmy w zakresie realizacji zamówień i ich potwierdzania,
• Zapewnienie wsparcia klientom i rozwiązywanie bieżących problemów,
• Negocjowanie warunków handlowych, tworzenie ofert.
Wymagania:
• Biegła znajomość języka francuskiego w mowie i w piśmie (C1),
• Dobra znajomość języka angielskiego (min.B1),
• Min 1 rok doświadczenia w zakresie obsługi klienta na podobnym stanowisku,
• Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
• Dokładność oraz sumienność
Oferujemy:
• Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie,
• Możliwość wykorzystania znajomości języków obcych w codziennej pracy,
• Start pracy od zaraz,
• Atrakcyjne wynagrodzenie.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.