Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zadania:
• Obsługa telefoniczna oraz e-mailowa klientów niemieckojęzycznych;
• Obsługa klientów sklepu internetowego m.in. poprzez informowanie klientów o cenie, dostępności towarów, stopniu realizacji zamówienia;
• Obsługa posprzedażowa klientów;
• Telefoniczny oraz e-mailowy kontakt z magazynem centralnym w sprawie realizacji zamówień;
• Przyjmowanie reklamacji i ich koordynacja.
Wymagania:
• Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie min. średniozaawansowanym - warunek konieczny;
• Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych, wysoka komunikatywność;
• Dobra znajomość pakietu MS Office;
• Wykształcenie min. średnie;
• Samodzielność w działaniu, zaangażowanie, przedsiębiorczość;
• Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze klienta.
Nasz Klient oferuje:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
• Pracę od poniedziałku do piątku o charakterze stacjonarnym;
• Stałe wynagrodzenie, premie motywacyjne;
• Niezbędne narzędzia pracy, szkolenia specjalistyczne, wsparcie doświadczonych pracowników;
• Rozwój zawodowy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku o międzynarodowej renomie.
Oferta dotyczy pracy stałej.