Ogłoszenie numer: 1283971, z dnia 2016-09-19
ManpowerGroup Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: lubuskie, Gorzów Wielkopolski
Nr Ref.: OKN/062/GW
Opis stanowiska
Zadania:
- Koordynowanie procesów związanych z obsługą centrów dystrybucyjnych,
- Koordynowanie przepływu zamówień i sprawdzanie ich poprawności,
- Kontakt z Centrum Dystrybucyjnym oraz Centrum Napraw,
- Rozwiązywanie bieżących problemów oraz poszukiwanie ich źródeł,
- Obsługa posprzedażowa,
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
Wymagania
Wymagania:
- Doświadczenie w obszarze obsługi klienta,
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2,
- Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2,
- Mile widziane wykształcenie techniczne, ekonomiczne lub logistyczne,
- Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera.
Oferujemy
Oferta:
- Duże możliwości rozwoju zawodowego w nowej strukturze,
- Konkurencyjne wynagrodzenie,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.