Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydata/-tki na Stanowisko:
Zakres obowiązków:
• Odbieranie przychodzących e-maili, zarządzanie portalami społecznościowymi (Facebook, Tweeter)
• Udzielanie informacji odnośnie programów lojalnościowych, przyjmowanie skarg związanych z usługami
• Przygotowywanie profesjonalnych odpowiedzi dla klientów
• Dbanie o wysokiej jakości obsługę klienta
• Zapewnienie bezpieczeństwa danych klienta
• Zarządzanie wieloma zadaniami jednocześnie
Oczekiwania:
• Bardzo dobre posługiwanie się językiem niemieckim, zarówno w mowie jak i piśmie
• Podstawowa znajomość języka angielskiego
• Koncentracja na klientach
• Wielozadaniowość w obsłudze zapytań
• Dobre umiejętności organizacyjne
• Umiejętności pracy w międzynarodowym zespole
Oferujemy:
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową
• Możliwość pracy w trybie tygodniowym
• Pracę w międzynarodowym środowisku korporacyjnym
• Pracę w trybie zmianowym z możliwością elastycznego ułożenia grafiku
• Możliwość zatrudnienia na stałe u Klienta