Dla naszego klienta, lidera w branży techniki zamocowań, w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Zabrze
Nr Ref.: 3545/2017/PR
Nr Ref.: 3545/2017/PR
Zadania:
- kontakt z klientem w zakresie przyjmowania zamówień, przygotowywania ofert, przesyłania dokumentacji, udzielania informacji;
- nadzór nad terminowym dostarczeniem m.in. dokumentów, raportów, prezentacji;
- bieżąca pomoc przedstawicielom handlowym;
- wsparcie techniczne zespołu;
- dbanie i konserwacja sprzętu teleinformatycznego;
- optymalne zarządzanie czasem swojej pracy.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- zmysł techniczny;
- biegła obsługa komputera i urządzeń peryferyjnych;
- komunikatywny język angielski (min. poziom B2);
- dobra znajomość MS Office;
- nastawienie na rozwój i otwartość na naukę;
- umiejętność pracy w grupie i ustalania priorytetów;
- pomocność, odpowiedzialność, sumienność, elastyczność, samodzielność i komunikatywność.
Oferujemy:
- pracę w nowoczesnym budynku z uśmiechniętymi i pomocnymi ludźmi;
- szansę na podnoszenie kwalifikacji zawodowych i rozwój osobisty;
- dopasowane szkolenia do Twoich potrzeb, m. in. w siedzibie firmy w Belgii;
- możliwość kreowania ścieżki swojej kariery;
- kartę Multisport i naukę języka angielskiego;
- indywidualny system wdrożenia do pracy;
- miejsce parkingowe;
- stabilne zatrudnienie.
Nie wahaj się! To na Ciebie czekamy!
Posiadamy certyfikat na prowadzenie działalności w zakresie agencji zatrudnienia - wpis pod numerem 14300.
Horyzont Doradztwo Personalne Sp. z o.o.
ul. Zwycięstwa 16/18/16
44-100 Gliwice
tel 032 775 57 12
www.horyzont.pl