Gomez to multibrandowe salony stacjonarne i internetowy dom mody gomez.pl oferujące odzież, obuwie, torebki i akcesoria najlepszych marek premium na świecie. W naszej ofercie znajdziecie najnowsze kolekcje marek takich jak: Red Valentino, Michael Kors, Tommy Hilfiger, PINKO, TWIN-SET, UGG, Hugo Boss, Guess, Armani Jeans, Liu Jo, Calvin Klein i inne.
Wierzymy, że ubranie jest integralną częścią każdego z nas – jest odzwierciedleniem naszej osobowości i charakteru. Kochamy modę i żyjemy nią. Chcemy wciągać naszych klientów i pracowników w pełną przygód podróż po stolicach mody na całym świecie, najnowszych trendach i nowatorskim designie. Cały czas się rozwijamy powiększając ofertę o nowe marki i zmieniamy salony, bo dbamy o najwyższy komfort naszych klientów.
Aktualnie, w związku z dynamicznym rozwojem, do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- Telefoniczna (infolinia przychodząca) i e-mailowa obsługa klienta,
- Obsługa reklamacji i zwrotów,
- Czynności administracyjno-biurowe (np. wprowadzanie danych do systemu),
- Ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami działu,
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Wymagania:
- Komunikatywność i miły ton głosu,
- Umiejętności analityczne i samodzielność,
- Przynajmniej dobra znajomość języka angielskiego,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Zaangażowanie w wykonywanie zadań,
- Umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- Liczne szkolenia w zakresie obsługi klienta, systemu oraz produktowe,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Bogaty pakiet benefitów,
- Imprezy integracyjne,
- Możliwość awansu w ramach struktur GOMEZ