Specjalista ds. Obsługi Klienta
To możesz mieć:
- Atrakcyjne i konkurencyjne wynagrodzenie (część stała + prowizje).
- Profesjonalne szkolenie i wdrożenie do pracy, w ramach których nauczymy Cię profesjonalnego pozyskiwania Klientów, badania ich potrzeb oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych.
- Bogaty pakiet benefitów (m.in. karta sportowa, opieka medyczna).
- Pracę w dobrej atmosferze i zgranym zespole.
- Wsparcie doświadczonego Menedżera, który pomoże Ci stać się profesjonalistą na rynku ubezpieczeń.
- Szansę na rozwój i realizację celów zawodowych (realną możliwość objęcia stanowiska menedżerskiego).
Będziesz:
- Odpowiadać za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych i biznesowych z zachowaniem najwyższych standardów sprzedaży.
- Docierać do nowych Klientów oraz przygotowywać oferty handlowe.
- Realizować nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb Klienta.
- Monitorować zmiany zachodzące na rynku finansowo- ubezpieczeniowym.
To musisz mieć:
- Wykształcenie min. średnie.
- Zdolności komunikacyjne, otwartość i zaangażowanie.
- Odporność na stres i umiejętność działania pod jego wpływem.
- Doświadczenie w obsłudze Klienta.
Dołączdonas!
Aplikuj