Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Siemianowice Śląskie, Sosnowiec
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNA/Y ZA:
- Obsługę Klientów w zakresie administracyjnym (rejestracja w systemie, rejestracja i archiwizacja umów, weryfikacja zapytań i przekazywanie do działu sprzedaży, nadzór nad poprawnością danych w systemie)
- Rozwój współpracy z Klientami na zasadzie win – win, rozwiązywanie codziennych problemów operacyjno – logistycznych
- Monitorowanie rozliczeń finansowych i faktur w ścisłej współpracy z działem księgowości
- Aktywne wspieranie zespołu sprzedaży oraz transportu w rozpoczęciu współpracy z Klientem, a także zapewnienie wysokiej jakości obsługi posprzedażowej
SPEŁNISZ NASZE OCZEKIWANIA, JEŚLI:
- Zdobyłaś/eś 2-4 lata doświadczenia na stanowisku zw. z Obsługą Klienta w dynamicznie zmieniającej się organizacji z branży przemysłowej, FMCG, retail
- Cechuje Cię proaktywne podejście, jesteś przedsiębiorcza/y, odpowiedzialna/y, komunikatywna/y, otwarta/y i dobrze zorganizowana/y
- Zamiast zadawać kolejne pytania, proponujesz skuteczne rozwiązania
- Lubisz pracę, gdzie dominuje kontakt telefoniczny
- Jesteś gotowa/y do pracy 5 dni w tygodniu, w godzinach 7-15 lub 13-21 oraz raz w mies. w soboty
- Znasz i używasz na co dzień programów MS Office
- Dobrze znasz język angielski
KIEDY DOŁĄCZYSZ DO ZESPOŁU, OTRZYMASZ:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- ciekawe szkolenia wdrożeniowe i rozwojowe, które będą procentować przez całą Twoją karierę zawodową
- atrakcyjne wynagrodzenie
- pracę przy nowym projekcie oraz szansę współtworzenia standardów i rozwiązań obsługi Klienta
- dostęp do benefitów: karta sportowa, ubezpieczenie zdrowotne oraz na życie
- możliwości samodzielnej oraz kreatywnej pracy, szansę na wdrażanie autorskich pomysłów