Rhenus Delivery Services Sp. Z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu skupiającego ponad 290 oddziałów na całym świecie z ponad 16 tysiącami pracowników, świadczącego pełen wachlarz usług logistycznych. W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy Specjalistów ds. Obsługi Klienta do obsługi kluczowych klientów Spólki.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Zadania:
- codzienny kontakt z klientami firmy w celu realizacji usług
- zakładanie oraz rozliczanie zleceń w systemie
- współpraca z podwykonawcami
- współpraca z pozostałymi działami / oddziałami firmy
- procesowanie dokumentacji związanej z wykonywanymi usługami
- przygotowywanie dokumentów dla pozostałych komórek organizacyjnych
- raportowanie wykonywanych prac
Wymagania:
- umiejętność nawiązywania kontaktów personalnych
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
- umiejętność pracy pod presją czasu
- dyspozycyjność
- minimum średnie wykształcenie
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę w prężnie rozwijającej się firmie,
- atrakcyjny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do MULTISPORT, możliwość nauki języka angielskiego,
- możliwość działania w doświadczonym, zgranym zespole specjalistów, otwartych na dzielenie się wiedzą.