Jesteśmy największą firmą w Polsce zapewniającą obsługę techniczną samolotów pasażerskich. Zajmujemy się obsługą liniową, bazową, warsztatową oraz komponentów samolotów. W naszej bazie technicznej na lotnisku Chopina w Warszawie, zatrudniamy blisko ośmiuset pracowników, którzy w ciągu roku przeprowadzają kilkadziesiąt tysięcy przeglądów liniowych oraz setki bazowych, a także dziesiątki tysięcy zadań obsługowych. Wykonujemy serwis i obsługę techniczną samolotów: Boeing, Airbus, Embraer, ATR, Bombardier. Naszą wysoką jakość potwierdzają powracający klienci – największe linie lotnicze na świecie oraz otrzymany certyfikat Autoryzowanego Centrum Obsługowego Embraer.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
Główne zadania:
- Bieżąca współpraca z pracownikami naszych kluczowych Klientów – linii lotniczych w ramach obowiązujących umów obsługowych;
- Bieżące utrzymywanie i budowanie relacji z Klientami B2B;
- Monitorowanie przebiegu projektów obsługi ciężkiej samolotów oraz komunikowanie naszym Klientom postępów prac;
- Kontrola przestrzegania terminów przez działy realizacji, weryfikacja zafakturowanych kwot;
- Obsługa oraz aktualizacja procedur i zapisów umów związanych z obsługą Klienta.
Wymagania:
- Podejmowanie odpowiedzialności za realizowane działania;
- Nastawienie na rozwój i uczenie się;
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne;
- Bardzo dobre zdolności organizacyjne i wysokie standardy pracy - terminowość, dokładność oraz asertywność;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane na kierunku lotnictwo lub pokrewnym);
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – konieczność codziennych kontaktów z obcokrajowcami;
- Mile widziany dłuższy pobyt za granicą (praca lub studia);
- Wysoka motywacja do pracy w branży lotniczej.
Oferujemy:
- Bardzo ciekawą i pełną wyzwań pracę;
- Możliwości rozwoju w dynamicznie rozwijającej się branży;
- Stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę;
- Pakiet socjalny.
Poznaj
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. jest doświadczonym dostawcą usług technicznych o najwyższych standardach związanych z obsługą samolotów pasażerskich oraz jest Autoryzowanym Centrum Obsługowym Embraer.
LOT AMS zatrudnia ponad 830 pracowników. Szczególny rodzaj wykonywanych przez spółkę usług pociąga za sobą konieczność odpowiedniego naboru kompetentnej kadry.
Nasi pracownicy to wysoko wykwalifikowany personel, świadomy powagi wykonywanych przez nich obowiązków.
Proces rekrutacji jest pierwszym etapem doboru fachowców, których praca leży u podstaw budowania wielowarstwowych przedsięwzięć z zakresu specjalizacji branżowej.