Specjalista ds. Rozwoju Jakości
Wrocław
zadania:
- przygotowywanie i koordynowanie badania Tajemniczy Klient
- przygotowanie kwestionariuszy badań
- prowadzenie bieżącej komunikacji związanej z badaniami jakości obsługi
- publikacja i prezentacja wyników Tajemniczego Klienta, koordynowanie procesów reklamacyjnych przy Tajemniczym Kliencie
- współpraca z innymi Departamentami realizującymi badania jakościowe (np. Departament Marketingu, Departament Voice of Customer)
- zgłaszanie inicjatyw związanych z jakością obsługi Klienta (np. zmiany w prowadzonych badaniach i w obowiązujących standardach jakościowych)
wymagania:
- doświadczenie na stanowisku związanym z koordynowaniem badań
- znajomość metodologii badań „Tajemniczy Klient”
- wysokie umiejętności w zakresie koordynacji działań i współpracy z innymi zespołami
- dyscyplina w organizacji pracy
- zdolności analityczne
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca samodzielne tworzenie analiz, raportów oraz prezentacji
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel i Power Point)
- umiejętność przygotowywania czytelnych prezentacji i wyciągania właściwych wniosków
- wykształcenie wyższe
oferujemy:
- umowę o pracę od pierwszego dnia
- opiekę medyczną
- możliwość zakupu karty sportowej i ubezpieczenia grupowego
- kwartalny system premiowy
- parking dla rowerzystów
- atrakcyjną lokalizację pracy – wrocławski Rynek
- zniżki na lunch, do kina i teatru
- preferencyjną ofertę produktów bankowych