Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: NIES/15/07
- Gromadzenie i usystematyzowanie wiedzy dotyczącej wszystkich nieruchomości Spółki;
- Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów sprzedaży wytypowanych nieruchomości Spółki zgodnie z obowiązującymi procedurami w Spółce;
- Koordynacja realizacji planów sprzedaży nieruchomości;
- Przygotowywanie wniosków do władz statutowych Spółki umożliwiających sprzedaż praw do nieruchomości;
- Udział w procesach komisji przetargowej;
- Współpraca z agencjami i pośrednikami w obrocie nieruchomości;
- Prowadzenie działań marketingowych w zakresie nieruchomości wytypowanych do sprzedaży;
- Współpraca z kancelariami notarialnymi w zakresie przygotowania projektów umów sprzedaży;
- Współpraca z Departamentem Controllingu i Finansów Spółki w zakresie rozliczania kosztów związanych ze sprzedażą praw do nieruchomości;
- Umiejętność prowadzenia analizy opłacalności sprzedaży nieruchomości;
- Prezentacja nieruchomości wytypowanych do sprzedaży potencjalnym oferentom;
- Osiąganie wyznaczonych celów finansowych w zakresie sprzedaży nieruchomości.
- Wykształcenie wyższe techniczne i/lub z zakresu zarządzania lub prawa i administracji;
- Udokumentowane 3 –letnie doświadczenie w zakresie obrotu nieruchomościami;
- Umiejętność prowadzenia negocjacji;
- Posiadanie kontaktów w branży obrotu nieruchomościami, w tym w szczególności przemysłowymi;
- Inicjatywa i samodzielność w działaniu;
- Skuteczność i terminowość w realizacji prowadzonych działań;
- Wysoka komunikatywność;
- Znajomość pakietu MS Office;
- Dodatkowym atutem będzie posiadanie licencji pośrednika w obrocie nieruchomościami.
- Pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Możliwość rozwoju kompetencji oraz doświadczenia zawodowego.