Manpower dla jednego ze swoich Klientów poszukuje Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. technicznej obsługi klienta
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Katowice
Nr Ref.: P/T-OK/003/AKO
Zadania:
- Obsługa techniczna klientów w biurze sprzedaży, oddziale firmy w Katowicach
- Koordynacja procesu realizacji zamówień z branży technicznej na każdym etapie realizowanego zamówienia
- Kontakt mailowy i telefoniczny z Klientami polskimi i zagranicznym
- Administracja i wsparcie sprzedaży (przygotowywanie ofert handlowych, przygotowanie dokumentacji, tworzenie projektów rozwiązań technicznych)
- Współpraca z innymi działami w ramach organizacji
- Współpraca z kilkuosobowym zespołem działu obsługi Klienta
Wymagania:
- Kilkuletnie doświadczenie w pracy z klientami
- Wiedza techniczna (podstawy rysunku technicznego, obsługa suwmiarki)
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość MS Office
- Otwartość, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność
- Umiejętności pracy w zespole
- Samodzielność i bardzo dobra organizacji pracy
Oferta:
- Interesująca praca w firmie produkcyjnej z branży technicznej, będącej liderem w swojej branży
- Przyjazne środowisko pracy w międzynarodowym zespole
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
- Zatrudnienie na okres około roku
- Możliwość wykorzystania języków obcych
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.