Zatrudniając ponad 2700 inżynierów, Sii jest liderem wśród dostawców usług IT i inżynierii. Zatrudniamy ludzi z pasją i pracujemy dla najlepszych!
Aktualnie poszukujemy:
- Wsparcie użytkowników przy rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z wykorzystaniem aplikacji w podległym obszarze
- Prowadzenie ewidencji zgłoszeń serwisowych zgodnie z ITIL
- Współpraca z globalnymi zespołami wsparcia
- Praca z dokumentacją techniczną i procesową
-
Min. 2 lata doświadczenia w pracy związanej ze wsparciem użytkowników na II linii wsparcia
-
Praktyczna znajomość metodologii ITIL ze szczególnym uwzględnieniem Incident Management, Change Management (mile widziany certyfikat)
-
Znajomość języka SQL na co najmniej podstawowym poziomie
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
Min. dobra znajomość systemów Linux
-
Mile widziana znajomość baz danych Oracle
-
Mile widziane wykształcenie wyższe (najchętniej na kierunku Informatyka lub pokrewnych)
-
Umiejętności analityczne stosowane do rozwiązywania skomplikowanych problemów
-
Doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu dokumentacją techniczną
-
Szerokie portfolio ciekawych, międzynarodowych projektów z branż m.in. farmaceutycznej, healthcare, bankowej i produkcyjnej
-
Wyjątkową atmosferę – nagrody dla Najlepszego Miejsca Pracy IT w Polsce i tytuł Great Place to Work!
-
Bogatą ofertę szkoleń technicznych, miękkich i językowych (angielski i niemiecki), grupy wymiany wiedzy
-
Możliwość współpracy w oparciu o umowę o pracę lub B2B – Ty wybierasz!
-
Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie, dodatkowe benefity (coś dla sportowców, kinomanów i podróżników) – od początku zatrudnienia!
-
Piwne czwartki, comiesięczne śniadania, eventy rodzinne, bale karnawałowe, wyjazdy integracyjne, spotkania grup zainteresowań
-
Pracę w komfortowym biurze w ścisłym centrum Poznania, pokoje projektowe zamiast open space, możliwość relaksu w fun roomach z dartem, Xbox i PlayStation 4
-
Elastyczne ścieżki rozwoju, różnorodność projektów (możliwość ich zmiany)