Specjalista ds. Wsparcia Zarządzania
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: IGT/CBKS/SWZ
Podstawą działania ING Banku Śląskiego jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:
- Uczestnictwo w procesie nawiązywania relacji z klientem korporacyjnym poprzez analizę dokumentacji klientów w procesie Customer Due Diligence - Poznaj Swojego Klienta (CDD)
- Dokonywanie oceny ryzyka operacyjnego klienta korporacyjnego przed nawiązaniem relacji z klientem
- Samodzielne przeprowadzanie procedury identyfikacji i akceptacji klienta (CDD) oraz gromadzenie dowodów przeprowadzonej procedury
- Uzyskiwanie rekomendacji compliance i akceptacji sygnatariuszy CDD po przeprowadzonej analizie klienta
- Uczestnictwo w projektach związanych z ryzykiem operacyjnym, prowadzonych przez Departament Compliance w zakresie prawidłowego funkcjonowania procedur identyfikacji klientów w ramach Klientów Strategicznych
- Aktywne uczestnictwo wraz z innymi przedstawicielami jednostek Banku w realizacji projektów dotyczących Klientów Strategicznych
- Analizowanie i opiniowanie wniosków na Zarząd Banku/zagadnień/inicjatyw zgłoszonych przez inne Jednostki Banku i Klientów Strategicznych
Od kandydatów oczekujemy:
- Proaktywności
- Wykształcenia wyższego, preferowane kierunki ekonomiczne lub prawnicze
- Minimum rocznego doświadczenia zawodowego
- Umiejętności obsługi MS Office
- Znajomości produktów bankowych
- Znajomości języka angielskiego na poziomie intermediate
- Umiejętności pracy pod presją czasu
- Doskonałych zdolności organizacyjnych
- Samodzielności
- Znajomości drugiego języka (niemiecki/francuski), która będzie dodatkowym atutem
Naszym pracownikom oferujemy: