ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
Zadania:
- Opieka handlowa nad Klientami,
- Zakup części i komponentów,
- Negocjowanie z dostawcami warunków handlowych,
- Współpraca z działem księgowości.
Wymagania:
- Biegła/ bardzo dobra znajomość języka niderlandzkiego,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Znajomość pakietu MS Office,
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży zakupowej/logistycznej.
Oferujemy:
- Pracę dla międzynarodowych klientów,
- Atrakcyjne warunki finansowe,
- Możliwość ciągłego rozwoju.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.